2011. március 31., csütörtök

SOKK *.* BD képek:P






Sokkhatás alatt vagyok, de rendesen!!!! :D
Ezek az új kiszivárgott BD képek, de nem tehetem fel az összeset, mivel törölheti is érte a blogot!!
Összesen 21 db jött ki, amit szívesen elküldök nektek, csak adjátok meg a mail címeteket:)
Gyerekek.......november rohadt messze van:S
De ha a fil fele annyira jó lesz, mint ezek a sokat sejtető képek, akkor már megérte várni:P
Puszillak titeket(L)(L)

Lilluci


U.i: tegnap a BDvel álmodtam xD Szerintem ez rohadt ironikus:P A képek egyébként az RPD jóvoltából vannak meg!!!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

szija! áttudnád nekem küldeni a képeket??:) l.szoni@freemail.hu
elöre is köszönöm
puszi

AnaiD írta...

szia én is vevő lennék a képekre
diddl48@gmail.com
köszi

Katka írta...

Én is nagyon megköszönném :)
koral94@citromail.hu

Névtelen írta...

Baba, baba, baba én is kérem, légysziiiiiiiii *-* :) OMG, ezek a képek (L)
A mail cimemet úgyis tudod, de azért leirom xD: beuska9415@indamail.hu

BeŁŁa Cullen írta...

Szia!
Az újakat + a vidit el tudnád küldeni nekem is.
Előre is köszi!!!!!!
mail : XxedellaxX@gmail.com

Berniee írta...

szia
engem is érdekelnének a képek ...:D mindeggyik ...plizzz küld át...:D
mail: nagor@hotmail.com

Edina írta...

Szia
át tudnád nekem is küldeni a képeket mert engem is nagyon érdekelne mail: corspf@hotmail.com