2011. március 1., kedd

Almost Lovers - 6. rész


Sziasztok!!!

Ezer bocsánat, amiért ilyen sokat késtem a frissel, de ha egy nap nem 24, hanem 48 órából állna, akkor talán utol tudnám érni magam:D
Bízom benne, hogy ezzel a résszel kiengesztellek titeket és szent lesz a béke köztünk;)
Hálás vagyok a 10 rendszeres olvasómnak, és azoknak is, akik esetleg nem iratkoztak fel, de fel-fel járnak a blogra(L)
Nem is húzom tovább az időt, jó olvasást.......azt hiszem nem lesz/nem lehet panasz:P
Ezt a részt egyébként egy új olvasómnak ajánlanám, aki nem más, mint Emma!!!! (L)
Természetesen még vannak egy páran, aki már nagyon várták az új részt, nekik is ajánlom és köszönöm a biztatást ^^

Lilluci



6.rész




- Sajnálom – mondtam őszintén és engesztelésképp végigsimítottam az arcán.
- Sss….nem számít, az a fontos, hogy most itt vagy velem, és végre mindent tisztáztunk – mosolygott és egyre közelebb lépdelt hozzám. A légzésem szaggatottá vált, ahogy fel fogtam mi fog következni pár pillanat múlva. Kristen igézően a szemembe nézett, majd lágyan ajkait hozzá érintette az enyémhez, egy gyengéd csókban egyesültünk. Mióta várok erre a percre, és most végre teljesült. Nem haboztam viszonozni a csókot, és ennek következtében kezdte elönteni a testemet a pusztító tűz, amitől már nem dideregtem annyira.
Hevességem következtében Kristent odanyomtam a kocsi oldalához, s megmarkolva formás fenekét adtam tudtára, mit is szeretnék most vele csinálni. Egy nem várt pillanatban aztán Kristen óvatosan a nyakamba harapott. Teljesen megőrjített, a nadrágom kezdett egyre szűkösebbé válni. Fordult a kocka és helycserés támadást hajtott végre, szinte egy szempillantás alatt. Most én nyomódtam neki az autónak, Kristen pedig matatni kezdett odalent. Én se teketóriáztam a vizes ruhákon keresztül markoltam meg a melleit, mire belenyögött - a nem épp visszafogott - csókba. Már szinte téptük egymás száját, de ez a fajta szenvedély nagyon is a kedvemre való volt, és úgy érzékeltem neki is.
Egyik lábát a csípőm köré kulcsolta, így vont magához még közelebb. Ördögi mosoly ült az arcán, és kihasználva a helyzetet elkezdett nekem dörgölőzni. Én majd’ szétrobbantam, de ez őt egy cseppet se zavarta, csak folytatta kínzóan gyönyörű tevékenységét. Nem bírtam tovább várni, minden egyes csípőmozdulata a vég felé kísért, így amilyen gyorsan csak tudtam kinyitottam a kocsi hátsó ajtaját és magammal húzva őt, már bent is ültünk a meleg járműben. Kristen azonnal leszaggatta rólam a vizes pólómat, én addig a nadrágját vettem célba. A csókunkat persze ez idáig se hagytuk abba. De egy icuri-picuri hang a fejemben megszólalt, hogy ezt talán még se kéne megtennünk. Erőt vettem magamon, hogy megszólalhassak.
- Kristen még…..még meggondolhatod magad – mondtam neki elfúló hangon, és lefogtam a nadrágomnál matató kezeit.
- Eszem ágában sincs! – kérte ki magának az előbbi kijelentésemet. Elmosolyodtam ezen, és újból az ajkára vetettem magam, de ekkor megint felrémlett valami. Baszki Rob, nem tudnád takarékra állítani magad, mikor életed szerelmével készülsz épp szeretkezni?! Barom!
Eszembe jutott, hogy Mike mit mondott nekem a reggel. Azzal hencegett, hogy Kristen kielégíthetetlen volt, és még tisztán élt az emlékezetemben a kép, mikor megérkeztem a szobájukba, ami szemernyi kétséget se hagyott afelől, hogy az illetők, akik ott laknak, mit csináltak nem sokkal a megérkezésem előtt.
Elhúzódtam tőle, és a szerelem és a vágy helyét, amit éreztem, most a csalódottság váltotta fel.
- Mi a baj? – kérdezte rémülten.
- Nem akarom, hogy csak azért feküdj le velem, mert, ahogy azt a drágalátós Mike is mondta, kielégíthetetlen vagy! – válaszoltam egy kissé talán gúnyosan.
- Hogy gondolhatsz ilyet? Mike hülyeségeket beszélt. Már vagy egy hónapja nem feküdtem le vele, csak nem akartam szerencsétlent beégetni – simított végig végül enyhén borostás arcomon. – Figyelj rám! – arcomat a két tenyere közé vette, úgy folytatta. – Azért akarok szeretkezni veled, mert sokat jelentesz nekem, és mert veled is át akarom élni ezt az érzést. Senkivel se lennék most szívesebben, mint veled! – hogy nyomatékosítsa szavait, szerelmesen megcsókolt. Nem is kellett több érv, hogy higgyek neki. Akkora hülye vagyok! Én vádaskodom, mikor én az utazást megelőző nap szexeltem Cammila-val. Egy undorító, mocskos féreg vagyok!
Nem volt több időm ezen rágódni, Kristen minden figyelmemet és eszemet elvette. Nyakát kezdtem csókolni, miközben hideg kezeim a melleit kényeztették a vizes anyagon keresztül. Lefektettem az ülésre és így csókoltam végig minden apró pici porcikáját. Kristen nyöszörgései, amit apró puszijaimmal váltottam ki belőle, dallamként csengtek a fülemben. Már csak a bugyija és a pólója választotta el őt a teljes meztelenségtől, ezért felhúztam az ülésről, így szembe kerültünk egymással. Pár pillanatig csak egymás szemébe néztünk. Annyira szép volt, vizes haja az arcára simult, fehér pólója teljesen átázott, ezzel rálátást nyertem formás kebleire. Minden porcikám kívánta, ezt a percet vártam a megismerkedésünk óta, és most végre eljött.
Lehúztam róla a pólóját, így már nem csak a szemeim, de a kezeim is megbizonyosodhattak róla, milyen tökéletes mellei is vannak valójában. Finoman simogatni kezdtem őket, de a szememet nem vettem le Kristen arcáról. Ő is engem figyelt fátyolos tekintete mögött, de az én vágytól izzó szemeim is csak árulkodó jelek voltak arra, hogy mindketten mire is vágyunk. Ideje cselekednem.
Egyik kezemet elszakítottam a melléről és az oldalát végigsimítva, megérkeztem az utolsó akadályhoz, a bugyijához. Kissé felemelte a csípőjét, segítve ezzel, hogy egy kézzel is sikerüljön lehúznom róla a zavaró anyagocskát. Kínzó lassúsággal szabadítottam meg tőle, ő erre válaszul az ölembe mászott és lerángatta rólam, az idő közben igen csak szűkössé vált alsónadrágomat. Vágyamnak szemmel látható jele volt, amit Kristen ha akart volna se tudott volna figyelmen kívül hagyni. Meg fogta égnek meredő férfiasságom és kezeivel kényeztetni kezdett. Egyszerre éreztem magam a menyben és a pokolban. A tűz, úgy éreztem, felemészt.
Fejemet hátravetettem az ülésen és a felszínre törő morgásaimat már nem tudtam kontrollálni. Hihetetlenül jól csinálta a dolgát. Egyszerre volt gyengéd, de eközben kínzóan űzött a beteljesülés felé.
Bár nem akartam elképzelni, hogy Mike hányszor érezhette azt, amit most én jelen pillanatban átélek, a tudatalattim ismét sziklát gördített a boldogságom útjába. Kissé eltoltam magamtól Kristent, de ő rögtön lecsapott az ajkaimra és szó szerint kicsókolta belőlem ezeket a rémképeket.
Mivel az előbb ő kényeztetett engem, most rajtam volt a sor, hogy földöntúli élvezetekben részesítsem szívem választottját. Leemeltem a csípőmről és visszafektettem őt az ülésre. Elég szűkös volt a hely, és nem is itt képzeltem el az első együttlétünket, de ez nem hátráltatott a tervem kivitelezésében, hisz lehet, hogy ez lesz az első és utolsó alkalmam, hogy együtt legyek vele.
Fölé hajoltam és olyan szenvedélyesen csókoltam meg, mint még soha senkit azelőtt. Persze, mert ezelőtt még soha nem éreztem így senki iránt.
Egyik kezem a melléről egyre lejjebb és lejjebb vándorolt, míg végül megérkezett nőiessége pontjához, és amilyen gyöngéden csak tudtam, végigsimítottam rajta. Kristen megszakítva a csókot, levegő után kapkodott, majd megragadta feltérképező kezemet és magába vezette. Hatalmasat sikított, mikor ujjaimat mozgatni kezdtem benne.
Még jó, hogy nem járt erre a kutya sem, mert csendháborításért tuti, hogy egy rendőrőrsön landoltunk volna.
Éreztem, hogy nem kell Kristennek sok, hogy a csúcsra érjen, de nem akartam, hogy a kezeim által élje át a gyönyört. Kihúztam hát belőle az ujjaimat, majd felültem, magammal húzva őt is. Érezni akartam magamon, érezni azt, amit az imént az ujjaim éltek át. Eggyé akartam válni vele.
Kristen mintha olvasott volna a gondolataimban, lassan a csípőmre ereszkedett és végre valahára a testünk egyesült.
Egy percig mozdulatlanul szemléltük egymást, mindketten tisztában volt azzal, hogy a ezután a kapcsolatunk teljesen más szintre lép majd. Biztos voltam benne, hogy neki más elképzelései vannak velem kapcsolatban, mint nekem ővele. Hisz én vele akartam lenni, mostantól mindig.
Kalandozásomból a nyakam köré kulcsolódott karcsú kezek térítettek vissza. Kristen halk sikolyokat hallatott, én pedig megsemmisülve néztem azt a pontot, ahol testünk egyesült egymással. Ekkor Kristen kör-körös mozdulatokat tett a csípőjével, amitől úgy éreztem, menten elélvezek, de azért megpróbáltam tartani magam.
Számmal mindeközben nem csak az ajkait, de a melleit is becézgetni kezdtem. Kőkemény mellbimbói szinte vágyták, hogy a nyelvemmel ostromoljam őket.
Kristen eszméletlen tempót diktált rajtam. Észrevettem, hogy kezd fáradni, mert apró verejtékcseppek kezdtek gyöngyözni a homlokán.
Én se akartam kihúzni magam eme csodás munka alól, így, hogy ne szakadjunk el egymástól, magamhoz szorítottam és visszahelyeztem az ülésre, ezzel ismét fölé kerekedtem.
A vágy egészen megrészegített, és lehet, hogy kissé vadabbul mozogtam benne, mint kellett volna. Aggódva néztem rá, hogy még idejében le tudjam magam állítani, de vágytól izzó szemei biztosítottak afelől, hogy minden a lehető legnagyobb rendben van, és neki sincs ellenére az intenzívebb tempó. A vak sötétben alig láttam valamit, de a száját minden körülmények között megtalálom. Nyelveink régi ismerősként köszöntötték egymás, és buja táncot jártak a szánkban. Kezeimmel kőkeményre duzzadt mellbimbót kényeztettem, ő pedig a fenekembe markolt.
Majd hirtelen eltolt magától, minek következtében teljes mértékben elszakadtunk egymástól. Nem értettem ezt a reakciót. Persze rögtön felszínre tört a kétségbeesésem és pánik közeli állapotba kerültem. Tipikus Rob reakció! Talán túl heves voltam?
A következő percben, ahogy megláttam, hogy mire készül, egy képzeletbeli pofonban részesítettem magamat.
Négykézlábra helyezkedett, és úgy mosolygott rám. Ő is az élvezetnyújtás mellett voksolt, de én akarva, akaratlanul is, de éreztem, hogy közel a saját beteljesülésem. Ezért se tétlenkedtem tovább, hátulról hatoltam belé, de ezt már sokkal gyengédebben hajtottam végre, mint korábban. Egy hatalmas sikollyal ajándékozott meg ismételten. Megragadtam a csípőjét és belé kapaszkodva kezdtem el benne mozogni. Kristen néha hátranézett rám és megérintette a mellkasomat.
Nem tudtam türtőztetni magam, éreztem közel a vég, ezért az én nyögéseim is szaporodni kezdtek, csak úgy, mint Kristennek. Mikor szinte teljesen eltűntettem magam benne, eljött a robbanás pillanata, mind nekem, mind szerelmemnek. A katarzis ugyanakkor ért el bennünket, és egymás nevét kiáltva rogytunk a másik karjaiba.
Mindketten jóval szaporábban vettük a levegőt és szívünk is őrült tempóban dobogott. Ölelkezve csókoltuk egymást, én hol a homlokára, hol az ajkára adtam egy-egy gyengéd puszit.
- Szeretlek – mondtam ki azt az egyetlen szót, ami miatt a mai napig magamban szenvedtem. De, ahogy ez a nagy jelentőséggel bíró szó elhagyta a számat, mélységesen megbántam. Nyilvánvaló, hogy ő nem érez így irántam. Az, hogy most lefeküdt velem, nem jelenti azt, hogy rögtön belém is szeretett. Épp bocsánatot akartam kérni, ami miatt ilyen gyors tempóban haladok, mikor megelőzve engem, megszólalt.
- Én is szeretlek – suttogta. Azt hittem rosszul hallok, vagy legalább is hallucinálok. Ez a három szó a világot jelentette a számomra.
Mélyen a szemébe néztem és megbizonyosodtam róla, hogy valóban komolyan gondolta mindazt, amit az imént mondott nekem. Nem úgy nézett rám, mint régen a forgatásokon. Nem! Akkor baráti szeretet bujkált a szemeiben, de most valódi szerelemmel nézett rám, amitől a világ legboldogabb férfijává váltam.
A szavak hatására a nem sokkal ezelőtt kielégült testem újra életre kelt és repetáért kiáltott. Óvatosan Kristenbe vezettem magam, lábait kissé felemelte, segítve ezzel a könnyű bejutást a mennyek kapuján. Ő is ugyanarra vágyott, mint én. Most nem az elsöprő szenvedély, mint inkább a szerelem dominált. Meg akartam mutatni neki, hogy mennyire csodálom és szeretem őt. Éreztem hajának mézédes illatát, a bőre selymes tapintását pedig semmihez se tudtam hasonlítani.
Lassú és kimért mozdulatokat tettem benne, de ezzel is pillanatok alatt eljutattam magunkat, ma már másodjára a csúcsra.
Az eső odakint szüntelenül csak esett. Ki akartam nézni az ablakon, de azok a leheletünk hatására teljesen bepárásodtak. Ezen elmosolyodtam.
Kristen végigsimított a karomon, én pedig az arcán. Annyira szép volt, maradéktalanul megbabonázott engem.
Érzékeltem, hogy az érintésemtől megremegett, ezért visszahúztam hideggé vált kezemet. Találnom kell valamit, ami felmelegíti!
A ruháim után kaptam, és öltözködni kezdtem. Fogvacogtatóan hideggé váltak azok is, de nem volt más választásom, fel kellett vennem őket.
- Mit művelsz? – ölt fel rémülten.
- Csak hozok neked egy pokrócot a csomagtartóból és bekapcsolom a fűtést. Nem akarom, hogy megfázz! – kacsintottam rá, és megcirógattam az arcát. Kinyitottam egy ernyőt, amit az ülés alatt találtam, majd gyorsan kiszaladtam a szakadó esőbe. Kinyitottam a csomagtartót, ahol két, igen csak melegnek tűnő takaró hevert. Kivettem őket, majd villámgyorsan kinyitottam az ajtót és odaadtam Kristennek.
Csalódott volt, hogy még nem ülök be mellé, de előbb a fűtést akartam beindítani. A fűtéssel együtt a rádiót is halkan bekapcsoltam, így teremtettem kicsit romantikusabb légkört.(zene)
Csak bízni tudtam benne, hogy reggeli kibírja az aksi, mert ha nem, akkor az szívás!
Visszasiettem Kristenhez, aki aranyos látványt nyújtott, ugyanis teljesen bebugyolálta magát az egyik pokrócba. Levetettem nedves ruháimat és amennyire csak tudtam, közel bújtam hozzá, ezzel is még jobban melegítve őt, és magamat. Én is betakaróztam, de a kezét egy percre se engedtem el.
- El se tudom mondani, mennyire boldog vagyok most veled! – megint csak előbukott belőlem a „legyünk minél őszintébbek” Rob.
Hátrafordult hozzám és megérintette az arcomat, ezzel egy időben én puszit nyomtam a kézfejére.
- Én pedig el se tudom mondani, mennyire odavagyok érted! – kuncogott. Ismét egy csókban forrtunk össze, majd egymás karjai között ért utol minket a hajnal.
Soha többé nem akarom őt elengedni. Ezek után bármire képes vagyok, hogy Ő velem maradjon!


Komizni most se tilos;) Tényleg kíváncsi vagyok a véleményekre, mert ezek a részek a gyenge pontjaim.....képtelen vagyok khm-öt írni:/

7 megjegyzés:

veca írta...

Nagyon nagyon jó lett.Én is kb egy párás kocsiban éreztem magam.Csak így tovább!!!
Vera

b írta...

Aszta.... :DDDD
Még hogy nem vagy képes KHM-et írni??? Nem normális! Ez nagyon durva volt! :D :P Háháh :D
Természetesen jó értelemben! Szép dolog a szerelem... de van egy olyan érzésem hogy gáz lesz...
Várom a kövit!
puszi ♥

Névtelen írta...

OMG,OMG,OMG,OMG!!!!!!! csak ez járt a fejemben a fejezet olvasása közben :) jaj, szívem, hogy nem tudsz khm-őt írni :) jaj, te :D egy valami fantasztikus lett :P főleg az tette élvezetesebbé, hogy a kocsi hátsó ülésén történt xD és végre bevallották, hogy szereti egymást!!!!! ááááááááááá, I'm happy!!!!!!!! xD jaj, annyira aranyos volt azaz őszinte Rob :) jaj, hogy egyem azt a cuki pofiját :) jaaaj, remélem nem merül le az autó aksija, mert az tényleg szívás lesz xD nagyon röhögnék, ha még is xD majd úgy fogják betolni egy közeli bezin kúthoz xD na, jó, ez is én lehetek :P fúúú, Lillu nagyon tetszett :) már alig várom a következő fejezetet :)

Millió puszi: Beus

Bibi írta...

dehogy vagy képtelen khm-öt írni :P szuper jó lett :)
imádtam :)

Névtelen írta...

Hát igen látszik hogy tudsz írni:)gratulálok..!!
kiváncsí vagyok h mi lesz camillevel.. beköltözik majd költözik ki...de szerintem te ezt jól megbonyolítod:)
várom a folytatást:)
puszi Nóri

zeno írta...

Nagyon örülök,hogy legyőzte őket a szenvedély!Még hogy te nem tudsz khm-t írni????Fantasztikus lett!Szenvedélyes,erotikus
szerelmes.Imádtam őszinte Robot!De még mindig nem hiszi el,hogy Kris is szereti!Remélem Kris meggyőzi,mert Robnak ez még kevés....

Névtelen írta...

,,Baszki Rob, nem tudnád takarékra állítani magad, mikor életed szerelmével készülsz épp szeretkezni?! Barom!" Ó, ezen olyan jót nevettem! :D
Még hogy képtelen vagy "khm"-t írni?! :D Csodálatos lett, drága! ;D
Holnap folytatom az olvasást, de most kicsit lépek én is írogatni. :)
Jó éjt, Lilluci :]