2011. szeptember 2., péntek

*My life would suck without you - 7. rész (Részlet) - Frissítve*


Sziasztok!!

Tudom, hogy az ígértem, hogy ma válaszolok az előző rész komijaira, de sajnos erre ma nincs időm!
Kissé elcsúsztam a pakolással, ezért ma gőzerővel kell nekiállnom a dolognak :/ 
Viszont engesztelésképp hoztam nektek egy kis szösszenetet a 7. részből, amivel talán kihúzzátok jövőhét péntekig (mert ugye akkor lesz friss). 
Nem is húznám tovább a szót, jó olvasást, és még1x elnézést!!

Lilluci

U.i: kicseréltem a videót, mivel a Youtube törölte :/



 Hét (részlet)
...

/Robert/ 

Valami nagyon fura történik velem, aminek nem tudom a nevét, se, hogy mi is ez az érzés, ami két napja szorítja a bensőmet. Különös mód csak akkor érzem, ha Kristen a közelemben van. Biztosan nagyon akarom már őt, ezért vagyok ennyire ingatag és beszámíthatatlan. 
Reggel, mikor megcsókoltam egyáltalán nem az volt bennem, mint eddig, hogy most azonnal le kell őt tepernem és szexelnem kell vele az autóban, sokkal inkább meg akartam mutatni neki, hogy bízhat bennem, és, hogy tudja, nem akarom őt bántani. Őrület ez az egész! Pillanatnyi elmezavarnak tudom be ezt a dolgot, és nem is szabad másra gondolnom. Kordában kell tartanom a nem létező érzéseimet. Kristennel 1 hónapig fogunk együtt dolgozni, addig majd csak elleszek valahogy. Felcsípek más lányokat, nála pedig ezután nem próbálkozom. Tényleg neki volt igaza. Távolságot kell tartanunk, máskülönben katasztrófa lenne ennek az egésznek a vége. Én képtelen vagyok bárkit is szeretni, ám meg van rá az esély, hogy mégis megtapasztaljam ezt az érzést, persze csak akkor, ha nem kontrolálom magam. Nem szabad többé közelednem Kristen felé, mert a végén még ő is belém habarodik. Azt pedig végképp nem szeretném, hogy csalódnia kelljen miattam. 

- Rafael nagyon örült, mikor meglátott téged – mondtam, Kristen felé fordulva. 
- Valóban. Nagyon jóban voltunk annakidején. Haláli egy fazon – mosolyodott el elismerően. 
- Hogyhogy nem vele álltál össze? – puhatolóztam. 
- Erről nem akarok beszélni – komorult el tündéri arca. Rob! 
- Ennyire fáj még mindig a szakítás? 
- Rob, kérlek! – rám nézett, amitől láttam megcsillanni pár könnycseppet a szemében. Visszavonulót fújtam, hisz egyértelműen fáj még neki a dolog. 
- Bocs, többé nem hozom szóba – pedig mennyire érdekelt, hogy mi is történt Alex és közte, de tiszteletben tartom a fájdalmát. – Gondolom most, hogy szabad vagy, újra eljárkálsz randizni, nem? – oldalra sandítottam, és láttam, hogy kellőképp megleptem ezzel a kérdéssel. 
- Nem igazán – mocorgott az ülésen. 
- Ezt nem hiszem el! Biztosan volt 1000 fiú, akik csapták neked a szelet, amíg – megálltam, nem akartam kiejteni a jelenlétében a nevét – tudjuk kivel jártál. 
- El kell, hogy szomorítsalak, de egyetlen fiút sem érdekeltem akkor sem, és azután sem. 
- De most, ha jól láttam Rafael nyíltan közeledett feléd – még magamnak se akartam bevallani, de tudni akartam, mi van kialakulóban kettejük között. 
- Dehogy! – kuncogott fel. – Csupán baráti a kapcsolatunk. 
- Aha – válaszoltam nem túl meggyőzően. 
- És mi a helyzet veled? – fordult teljes testtel felém.
- Ezt, hogy érted?
- Biztosan van kismillió lány, akik szívesen járnának veled, vagy már jártak veled. 
- Akad jó néhány, aki próbálkozik, de engem egy sem érdekel közülük – fintorodtam el. 
- Nem szereted a kötöttségeket, igaz? – kérdezte. 
- Nem, sőt mi több, irritálnak a szerelmes párocskák, akik kézen fogva andalognak az utcán – vallottam be neki. Talán ezzel eltántoríthatom őt. 
- Úgy beszélsz, mint aki még soha nem volt szerelmes. 
- Mert nem is voltam – megrökönyödött ábrázatát látva felröhögtem. – Meglepődtél? 
- Hát, ami azt illeti… – motyogta megilletődve. – Ezt nem értem, hogyhogy? 
- És elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amiről én nem szeretnék beszélni. 
- Értem – huppant vissza a helyére. 
Senkinek nem beszéltem még arról, hogy mi a valódi ok, amiért kerülöm a bensőséges viszonyt a nőkkel. Apám persze tudja, és Bradley is, de egyetlen egy kívülállóval se osztottam még meg ezt az információt. És nem is fogom, ez csakis az én titkom marad. 

...

Remélem elég lesz egy hétig ez a kis ízelítő! 
Hoztam nektek még valamit búcsúzóul :) Marcus Foster (Rob egyik jó barátja), hamarosan kiadja első lemezét, melyről már hallhatunk is egy dalt. A címe: I was broken. Lehet, hogy sokatoknak ismerős, mivel a Youtube-on fent van a dal, csak Rob előadásában. A klipp érdekessége, hogy Kristen is feltűnik benne. 
Szép egy hetet kívánok nektek!!!




Untitled from TwinformTV on Vimeo.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Haha! elso! Tudtam Hogy Rob vakamit erez csak nem tudja mit ha Kris a kozeleben van! Nagyon erdekesen fog alakulni a sorsuk! Szegeny Rob vajon mi volt az anyaval hogy ilyen lelki serult lett? Vigyazz magadra nagyon hosszu lesz jovohet vegeig! pusz Maja

Nissy írta...

Szia!
Azt hiszem, tényleg kezd megtörni a jég, s Rob kezd beleszeretni Krisbe. Kíváncsi vagyok, hogy fogod őket összehozni egymással! :P
És a dal, a részlet végén... tök szuper! Nem is tudtam, hogy Kristen nem csak filmszerepet vállal. :D
Alig várom, hogy hozd a kövit!
xoxo
N.

Kitti írta...

Lillucim!!! :)
Nekem nagyon tetszett ez a kis ízelítő!!!
Érdemes lesz kivárni a pénteket a folytatásért!!!
Jajj, már annyira várom, hogy megnyíljanak egymás előtt, és a legfájdalmasabb dolgaikat is ki tudják beszélni magukból!!! :)
Nagyon Imádom a történetet, és Téged is!!! :)
Vigyázz Magadra, és csak Ügyesen a suliban!!!
Én a folytatásig is rendszeres visszatérője leszek az oldaladnak!! :)
Puszillak: Kitti

Kitti írta...

Egyébként, Lillucim, tetszik a zene!!! :)
Tényleg nagyon jó!!! Jó hangja van ennek a Marcus-nak!! :)
Szeretem az ilyesmit!! :) Köszi, hogy feltetted!!!
Pusziiiiiiiiiiiiii :)

Névtelen írta...

Sziaa!
Hát szerintem nem annyira fontos válaszolnod a komikra..:$ mert az is csak a fejezet írásbol vesz el időt,és mivel kolis vagy amugy sincs sok gondolom..=/ szoval én nem haragudnék meg ..:DD
Amugy a részlet..hát érdekes volt mert eddig sosem beszélgettek ilyen nyugodtan,meg komolyan..:D de legalább tudjuk hogy igyis tudnak egymásal viselkedni..:DDD aaaaaaaaannnnyiiira tudtam hogy a versenypályán vkinek befog jönni Kris..:D vagy ilyesmi..és igy Rob féltékeny is lehet..:DD Viszont az nem tetszik hogy távol akarja magát tartani Kristől..=/ :D várom nagyon a kövit :)
pusz
Dorszíí

B írta...

Oké, most már télleg tudni akarom mi van Rob mamájával... :/
Am nagyon jó kis előzetes volt, lehetett volna hosszabb is, tudom nem kérek sokat :D xD
Hát igen szép dolog a szerelme... :/ na mindegy!
Várom a fejit!
pusszancs Lillum ♥

u.i.: Milyen a suli? :)

Anita(Nitus) írta...

szia. alig várom, hogy elolvassam az elmulasztott fejezeteket,és majd akkor igyekszem egy rendes komit írni, de előtte még mielőtt elfelejteném szólok, hogy meglepetés vár a blogomon
http://szavaknelkuliszerelem.blogspot.com/
puszi
Anita

Névtelen írta...

Szia!
Tényleg kezd megpuhulni, de vissza is fogta magát kissé.
Várom, mit hoz a teljes fejezet.
Ágika