2011. június 17., péntek

Válaszok + Díj :D




Sziasztok!

Elnézést az egy napos késésért, de ma érettségiztem, és tegnap még gőzerővel tanultam! ^^

Friss, ennek örömére, HOLNAP várható!!!


Hanna: a "nem történt semmi"-t arra értettem, hogy semmi fontosabb esemény, vagy információ nem derült ki ebből a részből. Csak újból a perverz kicsapongásomat olvashattátok:D
Viszont nagyon örülök, hogy az tetszett ;) Az sms nekem is külön kedvencem!
Egyébként nem fognak lebukni, de majd meglátod mit terveltem ki.....kissé drasztikus leszek(de csak kicsit)
Köszönöm szépen a komidat ^^ (L)

Kitti: jól láttad, hogy péntek van kiírva, mint dátum, de ennek az a magyarázata, hogy akkor szerkesztettem meg. Szóval nem volt fent pénteken, de ezek szerint azt a dátumot írja ki, mikor először beteszem a szerkesztőbe.
Hát igen, erre a részre bármit lehet mondani, csak azt nem, hogy lényeges dolog történt:D Kell néha ilyen, én is nyugodtabb vagyok tőle, meg gondolom ti is jobb szeretitek, mikor konfliktusmentesítem a fejezetet;)
Mindig irulok, ahogy olvasom a komidat, olyan sok szépe írsz, amiért nagyon hálás vagyok!!
A szidás felfogtam, de sajna az önbecsülésem marad a régiben:D
Tudom, hogy nem hiába jártok ide, de azért na...... :D
Nagyon köszönöm az újbóli hozzászólásodat, te mindig erőt adsz nekem!!! ^^ (L)

Noémi: most mit mondjak, tudom, hogy perverz vagyok, pedig az egyik osztálytársam megvádolt prűdséggel. Enyhe röhögőgörcs jött rám(ő nem tud erről a történetről, pedig akkor eszembe jutott, hogy:"Baszki, olvasd el az egyik fejezetem, aztán beszélj!")
A remek író, egy rendkívül nagy túlzás, de köszönöm!
Én is sajnálom, hogy nem tudsz ősz előtt elolvasni, de nézd úgy, hogy akkor sok jön egyszerre+autóversenyes Robci :P
Te is hiányozni fogsz, és remélem, hogy egyszer adódik egy olyan lehetőség, hogy személyesen is találkozzunk! ^^ Én is szerizlek(L)
Igen, én szeretem a GG-t, igaz a 2. évadot hiányosan nézem, de Blair és Chuck az örök kedvenceim. Bár láttam, hogy nálad nem ők szerepelnek, de attól még olvasni fogom az új blogod.
Köszi a komidat! ^^ (L)

Bells: nagyon örülök, hogy a te tetszésedet is elnyerte ez a rész. Kissé túlzásnak érzem, hogy ennyi khm van benne:/ De ezt egy részbe nem akartam belesűríteni, az már durva lett volna:P
Camilla nem fog eltűnni, egészen a végéig elkísér minket. Lizzy épp nyomozásban van, mert amit csinál ahhoz idő kell, nem megy egyik napról a másikra. De a 21esben újra színre lép;)
Szerinted Rob nem túl nyálas a történetemben? Mármint, ahogy írtad, minden gondolatát a szerelemhez vezette vissza, szóval nem nyálgép a lelkem?
Jaj az smsek xD Imádtam írni, és olyan perverz dolgok jutottak eszembe.....:P
21.ben rossz is lesz, meg jó is:)
Megnyugtatlak, Kristen nem fog lelépni, ő a végsőkig kitart. Szereti Robot és ezt nem fogja csak úgy eldobni!
Még nem volt szóbelim, most lesz hétfőn-kedden-szerdán:/ Nagyon túl lennék már rajta. Azért köszönöm, hogy gondoltál rám, ez nagyon kedves tőled! (L)
Rettentő hálás vagyok a sok csodás hozzászólásért Bellsem! ^^ (L)

Reni: Igen, Robci cukipofa, egy igazi családcentrikus pasi! Irigylem is Kristent érte :P
Boldog vagyok, hogy tetszett az sms-es rész, illetve a viszontlátás szex!
Tőled is elkönyveltem az enyhe fejmosást:D Sajnálom, az önbecsülésem soha nem megy 0 fölé, bárhogy is próbálkoznék.
Köszi a kommentet ^^ (L)

Beus: hát, a legnagyobb baj, hogy nem is Kristen és Rob a nimfomániás, hanem ezek szerint énxD Mivel ezeket én álmodom meg(szó szerint). Kissé fusztráló:/ :D
Beus, én már nem merem leírni, hogy nem megy, mert jöttök majd a kaszákkal és nekem annyi :D Mint mondottam, élni akarok!
Sms, megint.....igen, én is azt szerettem a legjobban a rész alatt. Kicsit feldobta szerintem az egészet.
Robci mindig nagyon kis gondoskodó, bár szerintem az életben rohadtul nem ilyen. Mind1 az én képzeletemben ő így él!
Igen, 2 rész és leleplezem a dolgokat, de az igazi "akció" a 22., 23. részben lesz, aztán már nem lesz megállj! :D
Jaj Beus, olyan szépeket írsz mindig te is! Nem tudok mit mondani, minthogy KÖSZÖNÖM szívem!! ^^ (L)

Dinuss: kérlek, azért ne kérj bocsánatot, hogy nyaraltál! Neked is kijár a pihenés, és szerintem érthető, hogy a pihenésed ideje alatt nem ezzel a történettel vagy elfoglalva! :) Remélem jól érezted magad a nyaraláson^^
Nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet....direkt akartam még egy ilyen kis nyugodt részecskét. Rob szerintem egy cukorpofa, én nagyon imádom őt! :$
Köszönöm a kedves bókot, és megnyugtatlak, hogy nem gondolkodtam még azon, hogy abbahagyom. Igaz, ebből a történetből nagyjából 4 rész van vissza, de ezután sem fogok eltűnni a köztudatból(ez jó vagy rossz, azt mindenki maga dönti el)
A másik komidra válaszolva: Valóban az S&M sokkal ideillőbb lett volna(értem a magyar szöveget, kis szadi számXD), de a választásomnak nagyon egyszerű oka van. Az S&M-et kezdem kissé megunni, és úgy gondoltam, hogy a Skin is kellőképp ideillő:P
Olyan aranyos vagy, hogy megint írtál!!! Köszönöm szépen (L) ^^

Szandra: úgy látom sokatoknak bejött ez a szex sms. Boldog vagyok, pedig ezt csak úgy kitaláltam, hogy azért mégis történjen valami a fejezetben:D Hát igen, én Robba ismételten beleszerettem, ahogy írtam a fejezetet^^
Mint, ahogy azt Belssnek is írtam, Lizzy épp nyomozásban van, és a dolog, amit épp művel nem egyperces meló, hanem komoly odafigyelést és utánajárást igényel. A 21. részben azonban színre lép a kedves nővér;)
Neked is köszönöm a kedves bókot, többé nem fogom hangsúlyozni, hogy nem mennek az ilyenek. Ha majd nem jó, akkor bejelölitek a nem tetszik rublikát.
Köszönöm, hogy megtiszteltél a komiddal (L) ^^


Majdnem szívinfarktust kaptam, ahogy megláttam a pipálgatás számát....107(!) emberke olvasta el a fejezetet!! ^^
Mit is mondhatnék.....KÖSZÖNÖM, IMÁDLAK TITEKET(L)


Köszönöm a díjat Ariának! (L)

3 dolog rólam(ez mindig olyan nehéz):

1: ha minden jól megy, akkor szeptembertől újságírást fogok tanulni.

2: imádok énekelni, még ha tudom is, fülsüketítő hangom van:D

3: rettentő lusta ember vagyok, és néha egy mail megírása is több napig tart :S (bocsi Orsi)


3 emberke, akiknek továbbadom a díjat:

1: Reni

2:
Bells

3:
Lizzyke

3 megjegyzés:

b írta...

Sziaszia!

Ne túloz! Nem csodálatosak ezek a komik, csak gyors agyszülemények, amik a pillanat hevében keletkeznek xDDD De azért köszi! :$ ♥
Akkor most drukkolok, mindig drukkolok az a biztos ;) :D xD
Oké megnyugodtam, tehát akkor nem fog lelépni... (és terhes se lesz?)
Rob, csak egy csöppet nyálas, amíg nem csurran el addig nincsen gond. de ha már nagyon hős szerelmes lovag bőrébe bújik majd, akkor szólok :D ;)
Hát azért lehetett volna pervez dolgokat írogatni, de ha szex-telefonozni fognak az se baj :DDD
Jó nem egy-két nap, de már régen láttuk Lizzyt, na meg az ő hiperaktívítását ismerve pillanatok alatt kideríthetné mi a helyzet... :/ :D Camilla... -.-" nem lájkolom.
Nem túlzás... hagy ne mondjak olyat aki minden részbe szexet ír :D De szerintem te is ismered :)
Ja egy kérdés... nem azért mert irigy vagyok vagy megszállót vagy nem tudom, de feltűnt, hogy a díjakhoz mindig felkerül egy Bells, és hogy csak így simán írod nem a teljes nevét, szal itt rám gondolsz, vagy beLLs-KStew-ra? mert én nem ő vagyok, ő meg nem én... bocsi de ez már bökte a csőrröm egy ideje, eléggé zavar ha valakinek pl. ugyan ez az írói neve és összekevernek. (nem egyszer volt már ilyen)
Köszi a választ again! :D ♥
puszi♥

Nissy írta...

Szia!
:)) =)) prűdséggel??? =)) =)) - De brutál...
Amúgy, én jobban szívelem Dant és Serenát, de hát kinek a pap, kinek a papné...
Köszi, hogy válaszoltál a komimra!
xoxo
Noémi

p.s.: Alig várom, hogy hozd a kövit. Azt még el fogom olvasni, mert még holnap itthon leszek.
p.s.2: Amióta bejelentettem, hogy egész nyáron nem lesz friss, azóta csak 2 ember ír nekem komit... lehet, hogy a nyári szünet miatt el fogom veszíteni az olvasóim egy részét??? És te sem írtál nkm komit... :( :( =((

De ettől függetlenül, még szerizlek...:X

Névtelen írta...

Köszönöm szépen!!! =D