2011. június 3., péntek

Válaszok + új történet :D



Sziasztok!

Mint azt mondottam, Fanni példájára, én is válaszolni fogok a kommentjeitekre.
Így nem kell a fejezet előtt sokat beszélnem - amit sztem ti sem kedveltek.
Ez a bejegyzés egyébként mindig vasárnap lesz közzétéve.
Na, akkor csapjunk is bele a lecsóba!

U.i: Fannival a nyáron kitaláltuk, hogy belevágunk egy közös Robsten történetbe:) Ha van kedvetek akkor benézhettek. Katt ;)

U.i.2:
csak szerintem halálos ez a kép? :P


Beus: igazából nagyon sokat gondolkodtam, hogy mit is írhatnék, amivel elfogadható lesz Rob viselkedése. Valóban nem könnyű most az élete, villámcsapásként érte a gyerek híre, Kristen elhagyta stb.
Igazából nem a cikk ébresztett rá, hogy hiányzik neki Kristen, az csak egy plusz löket volt, hogy felkeresse. örülök, hogy ennyire kedveled Mikeot xD Rob elküldte volna, de Mike esélyt sem adott, mert lecsapta a telefont.
Nem csak te írtad a napszemüvegeset. igazából meglepett, hogy ennyire tetszett. Véletlenül írtam bele, mert előtte ha emlékszel épp Rob kinézetét dicséri Camilla, és miután leírtam döbbentem rá, hogy napszemüveget soha nem visel, az általam kreált Rob. Pedig valljuk be, Rob és a szemüveg lehetne a legújabb szerelmi történet, olyannyira elválaszthatatlanok xD
A perverz éned kiélheti magát a következő részekben, nyugi;)
Nagyon köszönöm a komidat, mindig olyan aranyosakat írsz!!! ^^ (L)

Noémi: Na, a te komijaidon mindig mosolygok. Olyan kis agresszív leszel, holott ez csak egy fanfic. :D
Ki fog derülni, hogy Camilla mit kavart és kivel, de ez csak a 21. részben következik be, és aott sem olyan formában, ahogy ti számítotok rá.
Nem csak sima "végignézem, ahogy nyalod az újjad és után elküldelek a büdös picsába" rész várható;) Most 3 részen keresztül szinte +18 lesz....szégyellem is magam :$
Nagyon köszönöm, hogy tetszik a történet! (L)
Camilla még nem most lesz kiiktatva:P

Dinuss: ne mondjál olyanokat, hogy hihetetlenül jó a történet, mert irulok-pirulok jobbra-balra :$ Egyébként köszönöm az elismerést, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a blog és a történet! ^^ (L)

Névtelen: én csak a magam nevében nyilatkozom. Én 19 éves vagyok (június 7.én leszek 20) És ezt nyugodtan megkérdezheted, nem titok:)

Ágika: Sajnos az a helyzet, hogy Rob utolsóként fog értesülni Camilla álnokságáról(és ezzel is sokat mondtam)
Lizzy most is akcióban van, de a 21. részig várnod kell, hogy kiderüljön mit talált;)
Igen, nos nem akartam, hogy szimplán legyen egy kis Kris-Rob telefoncsevej, ezért kevertem be Mike-ot. (akit én - halkan súgom meg -, de kedvelek)
Hát igen, Rob ha akar valamit, akkor tesz annak ügyében, hogy megszerezze. Camilla hiába próbálkozik Robbal zsákutcába hajtott:D
Köszönöm, hogy mindig megtisztelsz a véleményeddel! (L)

Bells: ne utáld Camillát, mert még terveim vannak vele:D Rob anyukája nem védi, csak az unokája érdekeit tartja szem előtt. Szerinte egy gyereknek családban kell felnőnie, ilyen szellemben nevelte Robot is és a nővéreit is. Ezért ellenzi, hogy Rob Kristennel legyen, egyébként nem rossz ember. Lizzy nem Robnak fog beszámolni, de ez csak a 21. részben fog kiderülni.
Megijedtem, mikor írtad, hogy meglepett a vége. Remélem nem rossz értelemben.
Igazad van a kívánós témával, de majd az is szépen ki lesz fejtve, hogy mi, miért történt;)
Napszemüveg...mindenkinek bejött, pedig tényleg véletlen volt xD
Te vagy az egyik törzsgárdás komi írom, és mindig várom, hogy olvashassam a véleményed! :) Köszönöm Bellsem! (L)

Kriszty: örülök, hogy a te tetszésedet is elnyerte a fejezet, legfőképp Rob magán akciója Kristen ellen :D Napszemcsi again xD
Nem mondom el, hogy jól tippelsz e a pici apukájával kapcsolatban:P Camilla valóban 7 hetes terhes, de a 21.ből tényleg minden kifog már derülni. Nem Rob számára, de végre tisztázódik a helyzet a gyerekkel kapcsolatban;)
Lizzy szemszög lesz a 21es és akkor majd megtudjátok, miért nem Robnak számol be azonnal.
Köszönöm a komidat, aranyos vagy! (L)

Névtelen(2): boldog vagyok, hogy megleptelek, méghozzá pozitívan! :D Camilla nem csak téged irritál, engem is szokott írás közben, de nem utálhatom, mert terveim vannak még vele:D
Imádkozz, hogy ne is legyenek ilyen emberek körülötted!
Minden lehetőséget ki kell használnom, hogy Rob és Kris az újabb bonyodalom előtt kicsit együtt legyen;)
Nyugi, a szerelmespár megoldja a találka dolgot. 3 rész lesz rá, hogy élvezzétek a pásztorórákat xD
Köszönöm a kedves hozzászólásod, remélem a jó szokásod megmarad! És remélhetőleg én is szolgálhatok még valami újjal. (L)

Reni: köszönöm szépen a bókot, örülök, hogy a történetem tetszik neked:)
Az a meglepő, hogy a legelején nem csak Camillát, de Mike-ot is negatív szereplőnek szántam. Camilla maradt is(bár majd lesznek változások), de Mike véleményem szerint nem gonosz...bár nem tudom ti, hogy látjátok őt!
A gyerek, hát.....majd meglátod, mit tervezek;)
Nem is gondoltam volna, hogy Lizzy-t ennyire megfogjátok szeretni, de örülök, hogy mindenki bízik a sikerében.
Ami a blogodat illeti, nekem nagyon tetszik, és ha nem haragszol ki is teszlek a bloglistámba;)
Köszi, hogy írtál nekem^^ (L)

A pipálgatás számomra megdöbbentő számmal "zárult". 88(!) emberke lájkolta be a fejezetet!! Ez irtó sok, és nem tudom már, hogy kifejezni a hálámat irányotokba:) Ez nagyon sokat jelent nekem^^
KÖSZÖNÖM ♥

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nem, szerintem is szívdöglesztő ezen a képen. Imádom.
Jó lenne, ha többen is reagálnának a kommentekre. Olyan jó érzés.
Köszi
Ágika

Fanni írta...

nyamikép *---,*

Nissy írta...

De miért? Miért? Miért nem lesz kiiktatva az a kis rib**c? Én bele se tettem volna azt a kis k**vát a töribe! Na jó, én nem szólok bele...
Bocs, hogy mindig agresszív vagyok, de hidd el nem csak a te történeteddel van ez így! Ha olvasok valamit, rögtön beleélem magam, elképzelem, hogy ott vagyok abban a helyzetben. Evvel mindig így voltam, nem tehetek róla...
Amúgy, nagyon örülök, annak, hogy a következő 3 rész tele lesz KHM...részekkel... Tudod, hogy szerizlek...

Siess a kövivel!!!
puszi:X:X:X
Noémi

Névtelen írta...

Szia!! :)
Én voltam az egyik névtelen... méghozzá akit pozitívan leptél meg! :D
Pont írtam az új történetetekhez is, hogy alig várom! :)
Bocsi, hogy eddig nem írtam alá, csak valamiért ezzel mindig hadilábon állok... Talán, hmm, nem is tudom megmagyarázni, hogy miért! Kedves jövendőbeli írótársadnak, Fanninak is csak az utóbbi időben írtam alá.
Tényleg nem tudom miért nem írtam nevet...
Viszont most azért írok, hogy elmondjam Kitti vagyok, és ezentúl mindig névvel fogom írni a véleményemet!! Már, ha érdekel a kilétem :)
Puszi: Kitti :D

b írta...

Szia Lilu!

Öhhh... most jutottam el oda hogy elolvassam a választ :$$$ amit mellesleg köszönök.
Nos a Clair témánál én is erre gondoltam, de azt nem értem hogy miért "kötelezi" azt, hogy Rob mellet legyen Camilla??? Mert szerintem ha igazán jót akarna neki inkább hagyná hogy Kristennel legyen, de közben rájárna Camillara vagy vmi hasonló. Csak az a baj hogy a kicsi nem is Robé... :/ Rendesen megkavartad xD de nem baj tetszik! :D
Cammilla meg gondolom előbb-utóbb (ink. utóbb) jó fej lesz, de amig nem mondja el az igazat meg becsap mindenkit és gyakorlatilag tönkreteszi Robot ezzel az egésszel, nem fogom kedvelni.
Igazából magam se tudom hogy jó vagy rossz, vegyes mind a kettő :D Egyrészről örülök, hogy együtt lehetnek most egy kicsit és beszéltek egy keveset, másrészről félek hogy búcsúzás lesz... viszont utána még eszembe jutott pár dolog... egyenlőre nem publikálom a dolgot, de remélem nem az fog történni, ha igen akkor remélem hogy Kris nem fog elmenekülni.
ÉS nincs mit a komikat illetően, mióta nem írok és alig olvasok egy-két történetet szívesebben írok komit :)Kül megérdemled :)♥
puszi♥

Lilluci írta...

Sziasztok!!!

Ági: Örülök, hogy osztod a véleményemet a képpel kapcsolatban;)
Ha ti is megtiszteltek a véleményetekkel, úgy gondolom ez a legkevesebb, hogy viszonozzam! Nincs mit megköszönnöd :)

Fanni: gondoltam, hogy valami ilyen lesz a reakciód :D

Noémi: azért szerepel benne Camilla, hogy legyen egy negatív szereplő, aki miatt bonyodalom keletkezik.
Nem rosszból mondta, hogy agresszív leszel! Hidd el, ez velem is ugyanígy van...mindig az adott történet hatása alá kerülök, még akkor is ha tudom, ez nem valóság!
Hát remélem is, hogy tetszeni fognak a Khm részek, ezek a mumusok számomra:S Én is szerizlek, ahogy te mondod ;) (L)

Kitti: semmi baj, hogy nem írtad eddig alá. Természetes érdekel a kiléted, az összes olvasómat szeretem névről ismerni:) Köszönöm szépen, hogy írtál kommentet!!

Bells: nincs mit köszönnöd a válaszon, tényleg ez a legkevesebb!
Igen, nos egyszerűbb lenne ezt tanácsolni/hagynia Claire-nek, de akkor hol lenne a bonyodalom Bells? Nyugalom, minden jó, ha a vége jó, és ennek a történetnek garantáltan jóóó vége lesz;)
Camilla nagyon utóbb lesz jó fejxD
Annyit mindenképpen elárulhatok, hogy Robnak és Kristenek nem ez volt az utolsó különválásuk.
Kíváncsi vagyok neked mik jutottak eszedbe, és hogy azok vajon hasonlítanak e az én elképzeléseimre!
Köszönöm Bells!!! (L)(L)