2011. június 10., péntek

Almost Lovers - 19. rész



Sziasztok!

Szerda, szóval friss!
Még mindig maradunk a +18as feelingnél:D

Jó olvasást!

Lilluci

U.i: én ezt hallgattam, miközben írtam. KATT



19. rész

/Rob/

Még mindig alig mertem elhinni a több órával ezelőtti eseményeket. Kristen és én olyan szenvedéllyel szerettük egymást, mintha életünk utolsó szeretkezését élnénk át. Pedig erről szó sincs! Nem ez volt az utolsó együttlétünk.
Furcsállottam is, hogy belement ebbe a titkos találka dologba. Azt hittem a képembe röhög, és elmond minden szemétládának, de e helyett elfogadta, hogy úgymond a szeretőmként kezeljem. Sajnos ez addig így is lesz, míg nem találok valami elfogadható megoldást Camilla-val kapcsolatban. Azt biztosan tudtam, hogy egy percet se tudok meglenni Kristen nélkül. Képtelenség! Veszettül szerelmes vagyok belé, ezért mihamarabb düllőre kell jutnom Camillaval. Nem akarom, hogy nagyon felizgassa magát a szakítás miatt, és a babának valami baja legyen. Ezért kell várnom.

Mikor este hétkor hazaértem iszonyatosan mérges volt rám. Alig tudtam magamat kimagyarázni, de végül bevette azt a nevetségesen idióta magyarázatot, miszerint a fejeseknek tetszett a forgatókönyvötletem, és nagy valószínűséggel szerződtetni fognak. Kérdezés nélkül itta minden szavamat, még azt is bemeséltem neki, hogy emiatt reggeltől estig dolgoznom kell a stúdióban.
Természetesen ezeket a pásztorórákat Kristennel kettesben fogom tölteni és…..hm, voltak elképzeléseim. Nem is akármilyenek!

Most is nyitott szemmel szenvedek a hiánya miatt. Azt akarom, hogy a nap huszonnégy órájában velem legyen. Beteges!
Camilla órák óta húzza mellettem a lóbőrt, de én képtelen vagyok Kristenen kívül másra is koncentrálni. Elképesztő, hogy valaki képes ekkora hatást gyakorolni rám. Beitta magát a gondolataimba, uralta az egész tudatomat és szívemet. Valahogy úgy érzem magam, mint egy nyálas idióta, amiért ilyeneket gondolok, de sokan mondják, hogy az életben csak egy nagy szerelem létezik, és én biztosra veszem, hogy nekem ez a személy Kristenben testesül meg. Szégyen vagy sem, de így van!
És százszázalékosan biztos vagyok benne, hogy ő is ekképp vélekedik rólam. Hisz melyik épeszű nő menne bele egy titkos viszonyba? Semelyik, aki nem szereti annyira a férfit, hogy elviselje ezt a fajta „megaláztatást”. Ezért maradéktalanul boldoggá kell őt tennem, és amint lehetőségem nyílik rá, eljegyzem őt. Csak vele tudom elképzelni a hátralévő életemet. Vele szeretnék családot alapítani, gyermeket pedig csak három-négy év házasság után vállalnánk, hisz addig alaposan kitudnánk használni az egymással eltölthető időt.
Természetesen mindvégig gondoskodnék a Camilla-val közös gyermekemről, mert mégis csak az én vérem az a pici. Nem fogom elhanyagolni, és nem szenved hiányt majd semmiben. Igaz nem fogok tudni vele focizni, ha fiú lesz, mivel a sportokban kétbalkezes vagyok, ez a reszort a nagypapákra hárul majd. De rendszeresen járok vele játszótérre, vidámparkba és állatkertbe is szívesen elviszem, Kristennel együtt. Így ő is beletanulhat az anyaság rejtelmeibe, és nem lesz nehéz felnevelnünk a közös gyerkőceinket.

Nem bírtam tovább tehetetlenül feküdni az ágyban, ezért fogtam a telefonom és a cigimet, majd kiültem az erkélyre.
Hiába volt hajnali kettő, a hőmérséklet biztosan nem lehetett kevesebb 27°C-nál. Iszonyú!
Kivettem egy szálat a dobozból, s rágyújtottam. Kifújtam a füstöt és közben a csillagtalan égboltot pásztáztam. Ezért volt jobb Londonban, ott mindig látni lehetett a fényárban úszó eget. Ez az ára, ha a sztárvilág csillogását választod a valódi helyett. Valamit valamiért.
Pillanatok alatt elszívtam a cigit, s már gyújtottam is a következőt. Miközben a számban sercegett a bagó, bepötyögtem egy sms-t.

„Képtelen vagyok elaludni, ha becsukom a szemem csak téged látlak….pucéran!”

Megnyomtam a küldés gombot és kaján vigyorral a képemen vártam a választ. Kezdek hasonlítani egy elmebeteghez, aki nem bír ki a szeretett nő nélkül pár órát sem. Ez a szerelem! – vontam vállat.
Az álmélkodásomból az asztalra helyezett mobil rezgése ébresztett fel. Gyors volt!

„Disznó! Nem volt elég az a hét óra megállás nélküli kufircolás? Egyébként nekem is a szemem előtt lebeg a szexi hátsófertájad ;)”

Az ujjaim rekordgyorsasággal írták a választ.

„Édes, veled egy élet megállás nélküli szex is kevés lenne! Csak a hátsó felemről ábrándozol? Ugyan Kristen, enné azért te is kreatívabb vagy.”

Elképesztő, hogy ezt műveljük, de rohadtul élveztem. Mintha újra kamasz lennék. Bár nekem soha senki nem írogatott sms-eket, mivel az iskolában észre sem vettek, jobbára csak gúny tárgyát képeztem, szóval itt az ideje, hogy bepótoljam a lemaradásomat.
Jött is a válasz.

„Ha elmondanám jelen pillanatban mik járnak a fejemben, kénytelen lennél kielégíteni ezeket a perverz vágyakat! Egyébként lassan aludnom kell, mert reggel korán kelek. :(”

„Kösz, hogy ezt megosztottad velem, holnap egész nap egy hideg zuhany alatt próbálok nem felrobbanni. Nem venném a lelkemre ha miattam lennél nyúzott reggel, ezért nagy nehezen, de hagylak aludni. Szeretlek és epekedve várom a holnapot.”

A válasz másodperceken belül érkezett.

„Istenem, de imádlak! Holnap azt tehetsz velem, amit csak akarsz. :P Én is szeretlek. Csók.”

Vigyorogva nyomtam el az ötödik szál cigarettámat, s közben elnyomtam egy ásítást is. Visszamasíroztam a szobába és ügyelve arra, hogy ne csapjak zajt, bebújtam a takaró alá, de elalvás előtt még egyszer elolvastam Kristen nekem írt sms-eit.

Ha pár héttel ezelőtt azt mondja nekem valaki, hogy Kristen viszonozni fogja az érzéseimet, képen röhögöm. De most madarat lehetett volna fogatni velem, olyannyira felvillanyozott a tudat, hogy Kristen szívében csak és kizárólag én foglalok helyet.

Letettem a telefont az éjjeliszekrényre, és a lehető legboldogabban tértem nyugovóra.
Csak egy nap!

/Kristen/

Rob egész álló nap sms-ekkel bombázott, ami egyáltalán nem volt ellenemre, sőt hízelgett, hogy ennyire hiányzom neki. Én se tudtam egy percet eltölteni anélkül, hogy ne idéztem volna fel az arcát, a hangját, a tekintetét, az érintéseit. Amint alkalmam nyílik rá, elmegyek hozzá, de sajnos az egész napom egy dögunalmas stábgyűléssel telt, esélyem se volt elszabadulni idő előtt. Egy kisebb fejmosásban részesültem a tegnapi kimaradásom miatt, de nem különösebben érdekelt a dolog. Amíg én vagyok a főszereplő, addig hozzám igazodnak, és ez most mindenféle sztárallűr nélkül mondom. A fontossági listámon a filmmel kapcsolatos dolgok csakis a második helyen állnak, az első toronymagasan, Rob. Egyébként is, örüljenek, hogy ilyen hamar a rendelkezésükre állok, hisz a könyvbemutató még két hétig tartana.

Hullafáradtan roskadtam be az ágyamba este tizenegykor. Még levetkőzni is fáradt voltam, szóval ahogy voltam, ruhástól aludtam el.

Reggel tízkor már indulásra kész voltam. Igaz Robbal tizenegyre beszéltük meg a találkozót, de én képtelen voltam addig várni. Írtam is neki egy üzenetet, melyben közöltem vele, éhezem rá, és most azonnal találkoznunk kell. Erre a tömör, velős válasz egy „OKÉ!” volt. Ő is türelmetlen.
Elmosolyodtam lehetetlen viselkedésünkön. Huszonöt éves lennék vagy mifene, egy megfontolt nő, aki mégis az eszét hátrahagyva a szívét részesíti előnybe, szégyen nélkül.
Olyanok vagyunk Robbal, mint két eszeveszett tinédzser, akik minden szabad pillanatukat egymás társaságában óhajtják elölteni. Ezzel, véleményem szerint nincs is semmi baj.

Felvettem a táskámat, majd felhúztam a magas sarkúm, hisz egy miniszoknyához nem húzhatok dorkót, ne legyek már illúzióromboló. Beszálltam a Minimbe, és húsz perc elteltével már oda is értem a lakásához, vagyis a közös, titkos fészkünkhöz.
Beálltam az ő autója mögé a felhajtóra, s nagy levegőt véve indultam a bejárat felé.

Alighogy bekopogtam, kitárult előttem az ajtó, majd két erős kar berántott a lakásba. Rob azonnal rám vetette magát, egy vérpezsdítő csókban forrtunk össze. Átkulcsoltam a nyaka körül a kezeimet, úgy vontam közelebb magamhoz. Végignyaltam az alsó és felső ajkát, ő pedig markolászta a melleimet. Teljesen beindultam, ezért nekilöktem az ajtónak, és a nyakán húztam végig a nyelvemet, közben a kezeimmel beférkőztem a pólója alá és ott kezdtem őt simogatni. Össze-összerándult az érintéseimtől, s jóleső hümmögések hagyták el a száját. Számmal aztán puszit nyomtam a köldöke feletti részre, amitől összerezzent.
Felegyenesedtem, hogy újra érezhessem ajkai bódító ízét. Meggypiros szája teljesen szétnyílt és nyelvét erőszakosan küldte a számba. Miközben a nyelveink élet halál harcot vívtak a szánkban, Rob a szoknyán keresztül markolta meg a fenekemet. Belenyögtem a csókba, amin ő csak gonoszul elmosolyodott. Á, szóval játszani akarsz? Hát legyen.
Az egyik kezemet, mellyel inkább téptem, mintsem túrtam Rob haját, bevezettem kettőnk közé és végigsimítottam a dudoron, ami a nadrágja elején keletkezett. Rob zihálni kezdett. Imádtam, amikor a meleg lehelete a nyakamnak csapódott, csak még jobban felizgultam tőle.
Nem álltam meg a simogatásnál, enyhén meg is markoltam kemény vágyát. Nem bírta tovább, elszakította tőlem a száját, és a nyakhajlatomba morgott. Zene volt füleimnek rekedtes hangja.

- Ennyire hiányoztam? – kérdeztem kuncogva, de a kezem eközben sem állt meg, folytonos simogatásban volt.
- Rohadtul, édes! – lihegte. – De ha így folytatod, a nadrágomba fogok elmenni – csókolta végig a nyakamat és hergelésképp a vállamba harapott. Úristen, mindjárt felgyulladok!
- Azt nem engedhetem. Bennem kell elmenned – súgtam a fülébe sejtelmesen. Mire észbe kapott volna belekapaszkodva a vállaiba, elrugaszkodtam a földtől, és a csípője köré kulcsoltam a lábaimat. Szorosan tartott a fenekemnél fogva, és a következő pillanatban már az én hátam feszült neki az ajtónak.
A nyakát harapdáltam, miközben ő az egyik kezével a mellemet markolászta. A mellbimbóm a kéjes érzéstől, mely átjárta az egész testemet - és főleg egy bizonyos pontomban összpontosult -, kezdtek megkeményedni. Lent azonban kínzóan lüktettem.
Lehúztam magamról a pólót, amit Rob ködös tekintettel nézett végig.
- Nem húztál melltartót? – inkább megállapítás volt, mintsem kérdés. Nem teketóriázott, szívogatni kezdte a mellbimbóimat. Istenem, de csodásan csinálja!
- Nem csak azt felejtettem el – mondtam, de közben a szám szélét harapdáltam, és simogattam még mindig a póló alatt, pedig nagyon vágytam rá, hogy láthassam csupasz mivoltában.
A fejét a melleim közé temette, és kellett pár perc mire leeset neki a tantusz. A tekintetét egyenesen az enyémbe fúrta.
- Úgy érted…? – nézett le rám. Vállat vontam.
- Derítsd ki – biztattam.
Nem volt rest bevezetni az egyik kezét a szoknyám alá. A lábaimmal szorosabban öleltem, hisz csak egyik kezével tartott engem.
Végigsimított nedves középpontomon, mely sóvárogva várta a pillanatot, hogy Rob belém vezesse magát, de az még váratott magára.
Rob hol gyengéden, hol kicsivel erőteljesebben simított végig rajtam, mire én a fejemet az ajtónak vetettem, szorosan lecsuktam a szemeimet, az alsó ajkamat pedig beharaptam, szüntelenül csak sóhajtoztam. Erőtlen hangom, mégis hangosnak hatott a csendes lakásban.
Az ujját nem vezette belém, amiért most hálás voltam, mert nem akartam az ujjai által kielégülni.
- Érzem, hogy te is alaposan begerjedtél már – húzta a ki a kezét a szoknyám alól, majd felém nyújtotta, és én készséggel lenyaltam róla a saját ízemet. Közben mindvégig Rob arcát néztem, aki áhítattal szemlélte a műveletet.
- Igen begerjedtem, szóval hagyjuk a finomkodást. Érezni akarlak magamban, azonnal – nyomtam egy csókot szétnyílt ajkaira.
- Én is így gondoltam. Vágyom rád, őrülten – tűrte a hajamat a fülem mögé. – Segítenél kiszabadulnom? – nézett le a kis fickóra.
- Persze – mosolyodtam el, de már attól majdnem orgazmusom lett, hogy elképzeltem, pár másodpercen belül bennem lesz.
A kezeim remegtek, mintha az első szeretkezésemre készülnék, de azért sikerült kigombolnom azt a fránya két gombocskát, ami elzárta előlem kőkemény vágyát. Egy kissé lejjebb húzta magán a nadrágot és a bokszerjét, majd fogta magát, és belém vezette gerjedelmét. Hangosan felnyögtünk – én inkább sikítottam – mindketten.
Újra kerestük egymással a szemkontaktust, egy percig mozdulatlanul álltunk, csak élvezni akartuk, hogy elmerülhetünk egymásban.
Rob aztán a fenekemet fogva mozgatni kezdett magán, és amennyire tudtam én is próbáltam könnyíteni a helyzetét, néha átvettem az irányítást, de mivel nem volt egy stabil pont sem amibe bele tudtam volna kapaszkodni – csak Rob vállai - a munka nagy része rámaradt.
Gyorsan mozgott bennem, én pedig az élvezettől megrészegülve pólón keresztül haraptam bele a vállába.
- Ó, igen – nyögte Rob.
- Atyám! – ficánkoltam, és egyik kezemmel elkezdtem simogatni a mellemet.
- Kris… - temette a fejét a melleim közé, éreztem, ahogy megfeszül bennem, és magához szorít. De nem állt meg addig, amíg az én testem ki nem elégült. Szájára tapasztottam az enyémet, hogy elnyelje élvezetem hangjait. Mert ezt tuti a szomszédok is hallották volna!

- Ilyen hamar még soha nem élveztem el – lihegte Rob. A pólója a nagy munkától teljesen átnedvesedett.
- Én sem – nyögtem a nyakát átkulcsolva. – Ez eszméletlen volt.
- Az, és te elképesztő vagy – nézett rám egy halovány mosollyal az arcán.
- Te sem vagy semmi – pusziltam meg játékosan, de ő jobban nekidöntött az ajtónak és hevesen a számba bocsátotta a nyelvét.
Eleresztettem a lábaimmal, ő pedig letett a földre.

Nem akartam ennyinél megállni, ezért csípő riszálva indultam el a nappali irányába. Megtorpantam, visszafordultam felé, és incselkedve kértem a mutatóujjammal, hogy kövessen. Mosolyogva lépett ki a nadrágjából, és menet közben megszabadította magát a pólójától is. Annyira szexi! – haraptam be az alsó ajkamat, ahogy végigpásztázott rajta a tekintetem. Ennél tökéletesebb férfitest aligha létezik.
Odasétáltam az egyik fotelhez, s a háttámlájába kapaszkodva egy kissé előrehajoltam, kitolva így a fenekemet. Rob újra belemarkolt, de a szoknyát feltűrte, hogy csak a csupasz bőrömet érinthesse.
- Őrülten kívánatos vagy – súgta a fülembe hátulról, és végigcsókolta az egész hátamat, majd lehúzta rólam a szoknyát.
Letérdelt elém, én pedig sejtettem, mi fog következni.
Meg is éreztem Rob egyik ujját magamban, amint az kíméletlenül sodor az újabb gyönyörhullám felé.
- Igen – úgy szorítottam a fotelt, hogy az ujjaim kezdtek elfehéredni. – Rob, ne kínozz tovább. Hatolj belém! – szólítottam fel, de a kérést egy-két sikoly is követte.
- Az az egy szerencséd, hogy én is be vagyok indulva – mondta vágytól elrészegült hangon.
Felegyenesedett, én pedig jobban kitoltam a fenekemet. Rob megragadta a csípőmet és egy kimért mozdulattal egyesültünk. Ha nem fog meg a hasamnál, előreesem a fotelba. Mennyei érzés volt, mikor tövig merült bennem. Egy másik dimenzióba kerülök ezáltal, ahol a vágyak dominálnak.
Intenzíven mozogni kezdett bennem, de nem hagyta abba a melleim markolászását sem. Én is felegyenesedtem - bár a lábaim kissé remegtek-, aztán Robot a tarkójánál fogva húztam közel magamhoz, hogy egy tüzes csókot válthassunk.
Éreztem, ahogy a testemet elönti a mindent elsöprő vágy. Hangos sikollyal adtam a tudtára, ismét sikerült eljuttatnia a csúcsra. Rob még mozgott bennem pár percig - minek hatására én még egyszer elélveztem -, de aztán őt is utolérte az extázis. Magához szorított, és a fejét a hátamra hajtotta, puszikkal borította be a csupasz felületet.
A lábaim remegtek, a szoba forgott körülöttem, a gyomromban megannyi pillangó repdesett, várva a kiszabadulást.

Szembefordultam vele. Egy levakarhatatlan csibészes mosoly ült az arcán.
- Mi olyan mulatságos? – kérdeztem és puszikkal hintettem be a mellkasát. Imádom az illatát szex után, olyan férfias.
- Semmin, csak ennyire még soha nem volt jó a szex.
Kérdőn néztem rá. Azt hittem, hogy a múltkori volt élete legjobb szeretkezése.
- Ne érts félre – kezdett szabadkozni. – Az összes együttlétünk csodálatos volt, de én is csak pasiból vagyok, és jobb szeretem a gyors és vad meneteket – világosított fel.
- Nos, csak, hogy tudd, nekem is ez volt a legjobb, de azért néhanapján csináljuk kicsivel romantikusabban is, rendben?
- Semmi pénzért nem hagynám ki az élvezetnyújtós szexet, főleg veled – kacsintott rám.
Elnyomtam egy halovány ásítást.
- Álmos vagy? – kérdezte és végigsimított az arcomon, főleg a karikán, ami a szemem alatt húzódott.
- Dehogy – csóváltam a fejem. – Inkább csináljuk még egyszer – akartam húzni a kanapé felé, de ő nem mozdult.
Hangosan felnevetett, s mosolyogva rázta a fejét.
- Hogy közben elaludj alattam. Nem! – szögezte le.
- De… - próbáltam győzködni, de ő egy csókkal belém fojtotta a szót. Nyelvemet erőtlenül bocsátottam a szájába. Még a csókolózáshoz is fáradt voltam.
- Nincs apelláta, most alszunk, és ha felkeltünk innen fojtatjuk – biztosított. Beleegyezően bólintottam.

A karjaiba vett, és bevitt abba a szobába, ahol két napja szerelmeskedtünk. Letett az ágyra, majd szorosan mellém bújt, és a mellkasára vont. Pár percig éreztem, amint a vállamra felismerhetetlen alakzatokat rajzol, illetve dúdol nekem valamit, de túl fáradt voltam, hogy felismerjem a dalt.
Túláradó szerelemmel a szívemben aludtam el Rob oldalán.


Tudom, hogy ebben a részben nem történt semmi lényeges, de azért kíváncsi vagyok a véleményetekre! Tudjátok, ha nem írtok, akkor legalább pipálgassatok.

Köszönöm (L)

11 megjegyzés:

Hanna írta...

Szia.
még hogy nem történt :o:P nekem is ez a huncutkodós rész tetszett a legjobban :Pxddddd
remélem nem fognak lebukni :D
nagyon tetszett ahogy leírtad az ágyban "szenvedős" részt!!!(Y)
és az sms-s rész :PPPP
nekem nagyon tetszett ez a rész...ügyes vagy így tovább!!!!!
puszi :)

Névtelen írta...

Nincs még komi???? Hát ezz, hogy lehet???
És jól láttam, hogy már pénteken felkerült ez a remekmű???? Nem hiszem el, hogy ennyire szarakodik a gépem.... még rendesen olvasni sem tudom a friss részeket!
Egyébként Nekem NAGYON tetszett ez a rész is!
Nem is baj, ha nem történik minden részben valami "lényeges"!!! :)
Olyan jó volt ezt olvasni!!!! :D Egyszerűen lenyűgöztél!!!! Tényleg Nagyon tetszik, amit csinálsz!!! :)

Ls valóban túlságosan alábecsülöd a képességeidet!!! Ejnye-bejnye Te lány! :)
Tessék jobban bízni a tehetségedben!!! Hisz nem semmiért járnak ide jópáran (köztük én is) rendszeresen!!! :)
Alig várom már a folytatást!!!!
IMÁDTAM!!!!! :)
Puszi: Kitti

Nissy írta...

Szia!
WOW! Te aztán kitettél magadért!
Nagyon perverz vagy ugye tudod??? De épp ez a jó benned. Ez tesz téged remek íróvá!
Olyan kár, hogy nem fogom olvasni, ahogy az a kis kurva végre eltűnik. Csak majd ősszel.
Úgy fogsz hiányozni!!! Olyan jó lenne, ha egyszer találkoznánk!
szerizlek
p.s.: Azt hiszem te mondtad, hogy szereted a Gossip Girl-t, és megnéztem belőle eddig 2 évadot. Van egy új szereplője a történetemnek. Szerintem biztos kíváncsi vagy rá! (magányos fiú)
xoxo
Noémi

b írta...

SZiaszia!

Szóhoz se jutok! IMÁDTAM az egészet!
Komolyan, felejtsd el azt a hülyeséget hogy ez neked nem megy, mert ez nagyon jó!
Camilla remélem hamarosan eltűnik. Mire vár még Lizzy? Hol van már?????? :///
Tetszettek Rob gondolatai, főleg hogy mindet a szerelemhez vezette :D
A "szex-sms" sem volt rossz :P :D
A válaszodra: 21 rész? áhhh az mindjárt itt van :((( de nem fogom tudni megállni szal... szívás :/ ilyenkor mindig azok, de mi lesz a 21-dikben? Ott meg feszültek lesznek, vagy nem tudom... attól függ hogy szakítanak. :/ De remélem hogy Kris nem csak úgy lelép, se szó, se beszéd nélkül. És igen tudom, hogy kell bele bonyodalom... sajnos az élet se happy end :/
Biztos jól ment a szóbeli :) drukkoltam ;)
Várom a folytatást!
xo♥ ˇˇ

Névtelen írta...

Szia!
Hát erre nem is találok szavakat! Imádtam, és kész!!! =D
Olyan édes volt Rob, hogy már a Kris-szel közös gyermekeiket kezdte el tervezgetni (kis cuki pofa^^)!
Az sms és a viszont látás szex se volt semmi!!!!!
És még te mondod, hogy nem vagy jó az ilyesmik megírásában... szerintem óriásit tévedsz!!! =D
Várom a folytatást! Puszi =)

Névtelen írta...

Szia Lilluci!

Már tegnap elolvastam a fejezetet, de kicsit fáradt voltam komit írni. De most már itt vagyok. :) Ez a két nimfómás. xD Nem bírják ki egymás nélkül, de nekünk ez a jó benne. Na, szerencséd, hogy nem azt írtad, hogy ez nem megy neked, mert nem tudom, hogy mit csináltam volna veled. :P Fúú, az SMS-ek xD Azok tetszettek a legjobban. :D
A végén Rob milyen gondoskodó volt. *-* Kis gondoskodó. *-* Már nagyon várom a következő fejezetet. :D És, ha jól számolom, akkor már csak 2 fejezet és meg tudhatjuk, hogy mi az igazság. :) Már azt is nagyon várom :P
És a komidra a válasz: Tudod nagyon jól, hogy mindig számíthatsz rám. :) És szeretem a történetedet, ezért írok mindig komit.

Millió puszi: Beus(od)

Névtelen írta...

Sziaa.
Sajnos nyaraltam és nem tudtam rögtön elolvasni. De ahogy hazaértem rögtön elolvastam. És.... egyszerűűűen szóóóhoz sem jutoook. Annyira tetszett:D főleg az elején amit Rob gondolt hogy eljegyzés gyerekek. Óóó annyira jó lett :) tehetséges vagy ám. Ne hagy abba :)))
Dinuss.

Szandra írta...

szia!
nagyon jó lett a fejezet!
imádtam az sms-szex részt! :P
Olyan édes volt Rob, ahogy a Kris-szel közös jövőjüket kezdte el tervezgetni.
remélem Camilla hamarosan eltűnik a képből. nem értem mire vár még Lizzy?
és még te mondod, hogy nem vagy jó az ilyesmik megírásában. szerintem meg nagyon is jó vagy!
várom a folytatást!

Névtelen írta...

Sziaaa. Megint én vagyok az Dina. :D
Eszemebe jutott hogy az írtad +18 :D És hogy Rihannát hallgattál. Ehhez a történethez Rihannától az S&M-et kell hallgatni.(ha tudod a magyar szöveget) nagyon illik rááá xd
Mégegyszer : nagyon nagyon teccik a történet :)

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszett az SMS-váltásuk és amikor találkoztak a titkos helyükön. Azokat a részeket mindig nagyon érzékletesen tudod megírni.
Tetszett, ahogy Rob tervezgette Krisszel közös jövőjüket.
Nemsoká elolvasom és írok kommit a következő fejidhez is.
Ágika

zeno írta...

Rob irtó aranyos,mennyire szereti és vágyik krisre,meg ahogy elképzelte a közös jövőjüket,az sms-eik nagyon tetszettek!Ezek után nem csoda,hogy másnap kirobbant belőlük a szenvedély!
csao zeno