2011. december 31., szombat

KÖZLEMÉNY!!!!


Utálni fogtok, de jogosan!!
Ma nem lesz friss, és előreláthatólag nem is tudom megmondani, hogy mikorra készülök el vele. Minden erőmet összeszedem, és holnap - miután a barátnőm távozik tőlem - leülök és kierőszakolom magamból az ígért fejezetet!!
Kis magyarázat, hogy miért nem készültem el időben. Nos, az én karácsonyi ajándékom egy teljes hét volt Mórahalmon(Szeged mellett található település). Itt egy gyógyfürdő van, ahová - szerintem - érthető okok miatt nem vittem laptopot. Pihenni mentem, nem pedig "dolgozni". Sajnos erről én 24.-ig semmit sem tudtam, így nem is készültem rá. Ezért nem tudtam megírni a szilveszteri részt, pedig nagyon fel akartam nektek már ma tenni.
Most értem haza kb. fél órája, és annyira fájt a szívem, ahogy láttam a rengeteg pipát és kommenteket, na meg a 96 olvasót, hogy nem tudok nektek semmivel szolgálni!! Higgyétek el, hogy rettentően restellem magam, majd' lesül a pofámról a bőr, amiért cserbenhagytalak benneteket :(
Holnap beleadok apait-anyait, és megírom a fejezetet, szóval holnap - maximum hétfőn - fent lesz az Újévi rész!!!
Bocsássatok meg!!!

Azért ezúton is szeretnék mindenkinek NAGYON BOLDOG ÚJÉVET kívánni!!!!


Lilluci

2 megjegyzés:

Kitti írta...

:OOOOOOOOO
Viszont tökéletesen érthető!!!! Meg amúgy em tartozol nekünk magyarázattal! _:)
Viszont, köszi, hogy szóltál!!! _:)
ÉN is szégyellhetném magam,mert a külön kis történethez még nem írtam egy árva szó sem...
Bocsi, de majd azt hiszem egyben, ha elolvastam a végét is! Bárszigorúan mindkét részlethez írok majd!!! _:)
Jó szórakozást mára, és remélem sikerült végre kipihenned magad!!! _:)
Boldog Új Évet!!! _:)
Pusziiiii

Nissy írta...

Semmi baj! Nem kell restellned! Én megértelek! Sőt, őszinte leszek: én nem is olvastam volna el, ha ma tetted volna fel, mert megyek bulizni... és szerintem holnap sem lesz erőm olvasni, csak majd hétfőn! Úgyhogy készülj fel: hétfőn - ha meglesz a fejezet - jön rá a komi. ;) :D
És neked is, nagyon boldog, és sikerekkel teli új évet kívánok! :*
Szeri!
Noémi.