2011. július 2., szombat

Válaszok :D


Sziasztok!

El se hiszem, hogy időben tudok válaszolni a komitokra :D
Nagyon szépen köszönöm azt a csodás 11 komit, amivel újból megajándékoztatok!! (L)
Imádlak titeket!

U.i: lehet, hogy közületek sokan ismerték ezt a képet, de nekem újdonság volt. Irtó aranyosak ^^ Hiányzik ez az Edward :(



Beus:
csak nem gondoltad, hogy rögtön a 21. részben leleplezek mindent?! Tudhatnád, hogy azért ennél jobban szeretem borzolni a kedélyeket;) (tényleg ne vegyél nyerő szelvényt mostanság)
Kristen színésznő, akinek az a dolga, hogy eljátssza a neki szánt szerepet. Ebben az esetben azt, hogy tagadja meg az érzéseit. Ő csak Rob javát akarta, semmi mást, és ne felejtsd el, hogy még ő sem tudta, hogy Camilla nem Rob gyermekével várandós. Szerintem én is így cselekedtem volna.
Rob nem is fogja feladni, majd meglátod a kövi részben;) (ám nem lesz pozitív kimenetelű a dolog, de ez még nagyon a jövő zenéje)
Majd akkor fogod sajnálni Robot ha kiderül az igazság. Kissé brutál mód szembesül a dologgal:S
Ezért kellett sokat várni Lizzy felbukkanására, hisz egy ilyen kaliberű nyomozáshoz valóban idő kell :) Imádom Lizzy szemszögéből leírni a dolgokat, ő olyan jól látja mindkét fél (Rob és Kristen) érzésit, gondolatait^^
Persze, hogy Happy End lesz, csak addig még el kell jutni valahogy :P (25 részes lesz egyébként a történet)
Nagyon szépen köszönöm az elismerő szavakat, mindig meghatódom tőlük! ^^ (L)

Bells: jobb lett, mint vártad?! :O Hát ennek kifejezetten örülök, mert a te véleményedtől tartottam a legjobban:D
Nagyon jó vagy, egyből kitaláltad, hogy mi fog történni! Rob végső kétségbeesésében kérdezte meg Kristent az érzéseivel kapcsolatban. Túl indulatos volt, és csak úgy volt hajlandó "lemondani" Kristenről, ha az a szemébe mondja, nem szereti már. A kövi részben benne is tudatosul, hogy ez egy butaság volt. Egyébként Kristen az egész történet alatt szerintem rettentő pozitív. Hogy ez miért alakult így, azt nem tudom :D Lesz még olyan rész, ahol Robot elküldenéd a búsba, ne félj! ;)
Nyugi, eljut Robhoz a hír, bár nem valami kedves szituációban fogja megtudni:/
Kristen meg a költözés? Hát majd meglátjuk.... :D
Köszönöm szépen a csodás komidat, nagyon jól esik minden egyes alkalommal! ^^ (L)

Noémi: jaj, ne sírj és ne légy ideges! Persze, hogy akkor derült ki, különben nem lenne izgi a történet, és nem tudnám még 4 részen keresztül húzni az idegeiteket :D
Hát, a meglepő az lesz, hogy nem Robnak kell majd megbocsátania Kristennek, hanem pont fordítva, de ez még messzebb van :P
Pont Mike-kal, bezony. Az is kiderül majd, miért pont Mike, stb.
Örülök, hogy nyáron is tudsz internetezni, szóval nem tűnsz el hónapokra! :)
Én is szerizlek, és nem sokat kell várnod Camilla lebukására;) Annyira szerintem nem volt durva ez a szakítás. Bizony, szép lesz a kibékülés:P
Köszönöm a kedves hozzászólásodat! ^^ (L)

Emma: pedig Rob, baromi nagy hülyeséget fog csinálni, szóval előre bocsánatot kérek miatta!!!
De nem szexuális értelem fog őrültséget csinálni, hanem másképp. (valóban nagyon szépen, és visszafogottan fogalmaztál, gratulálok! :D)
Rob nem töketlen(vagyis szerintem nem az), csak teljesen kétségbeesett. Én az ő helyzetében szerintem beleőrültem volna a dolgokba, de ő mindig próbált valami kiutat találni ebből a lehetetlen helyzetből. Nagyon hiszékeny lélek, ez az oka, hogy egyből, kérdezés nélkül elhitte, Kristen nem szereti már. Túl érzékeny a lelkem, ez a legnagyobb baja.
Igen, autóversenyes Robci nem lesz ilyen. Amit elhatároz az úgy van és kész, nem érdekli ha bárkit megbánt is vele:P Én is várom már, hogy nekiálljak írni xD
Nem tudom, hogy a 25. rész az sokára van e, de akkor fognak újra egymásra találni:) Nem mondom meg, hogy jók e a megérzéseid, majd meglátjuk :P
Köszönöm a komidat Emma, nagyon jól esett, és örülök, hogy visszatértél!!! ^^ (L)

Dorszíí: na bezzeg, ha nem tudnád, hogy kibékülnek, akkor nem tetszene :P Milyen RS lenne ha összeveszejteném a két főszereplőt, aztán egyszer csak benyomom, hogy vége? xD Azt hiszem közutálatnak lennék kitéve, és ezt a rizikót nem vállalhatom:D
Köszi szépen az elismerést, boldog vagyok, hogy még a szakításuk is tetszett! ^^ (L)

Reni: nincs mit a díjért, ismételten! Tényleg ez a legkevesebb:)
Igen, én is sajnálom, hogy újra szakítással végződött, de te is tudod, hogy nem lehet mindig minden boldog. Kell néha egy kis hullámvölgy, hogy aztán boldog véget érjen a sztori.
Camilla tényleg rossz volt, de kezdi kapiskálni mit is tett ezzel a két szerencsétlennel.
Lizzy egy igazi jó testvér, akit szerintem mindenki kívánna magának:)
Ki fog derülni az igazság a következő részből;)
Örülök, hogy tetszett, ez hatalmas dolog a számomra! Köszi a komidat ^^ (L)

Lizzyke: ezért örülök ha egy író is olvassa a történetet, mert ő tudja, hogy nem mindig boldogságból áll az élet. Szerintem rohadt unalmas ha egy történet nem áll másból, mint folytonos rózsaszín felhőből, és éjt nappallá tévő szexből :/ Abban nincs semmi izgalom! (de ez csak az én véleményem)
És köszi, hogy a jót pipáltad!
A vallomásból is látszik, hogy Kristen nem kezdő színésznő, hanem profi. Lizzy az örökös megmentő szerepében tetszeleg, és garantálhatom, hogy nem most utoljára hallottunk felőle:P
Kíváncsi vagyok az ötletedre, és a kövi résznél kérlek írd le mi volt az! :D Nagyon izgat a dolog.
De, sajna Rob igen csak konok, és ebből még lesz galiba:/
Nagyon köszönöm Liz, ezt az aranyos hozzászólást! ^^ (L)

Dinuss: tudom, hogy az eleje szomorú, de be kellett iktatnom ezt a "csavart", ha úgy tetszik.
Igen, kissé ironikus, hogy pont Mike-kal keveredett össze Camilla, de egy történetben minden megengedett:D
Én inkább úgy fogalmaznék, remélem Kristen visszafogadja Robot! ;) Majd meglátod, miért mondtam ezt.
Köszönöm a kommentedet ^^ (L)

Szandra: jaj, olyan rossz azt olvasni, hogy olvasók elpityerednek:( Tudom, hogy ez jó dolog, mert ez azt bizonyítja, hogy átjött a fejezet, csak rosszul érzem magam, hogy miattam szomorodtok el!
Helyre jön minden, ne aggódj, csak ahhoz idő kell. Pontosan 4 rész!
Gondoltam, hogy sokatoknak levágós ez az együtt forgatásosdi :D
Köszi szépen, hogy újból megtiszteltél a véleményeddel! ^^ (L)

Kitti: jáj, neked mindig külön örülök. Te olyan kis lelkes vagy! :D Főleg most, nagyon köszi ezt a kisregényt, az ilyet már szeretem. És nem kell aggódnod, minden egyes leírt betűdet értettem;)
Semmit sem vettem magamra! :D Hallod, annyira jó olvasni, hogy ennyire tetszett...nagyon féltem, hogy ezek után mindenki lehurrog, hogy fejezzem már be az örökös drámázást, de mikor ilyen komit olvasok, mint a tiéd, nem érdekel, ha valakinek nem jön be a kissé depis style.
Rob kétségbeesett a szakítás miatt, és szerintem ha azt mondják neki, hogy Anglia fővárosa Amszterdam, akkor azt is képes elhinni, holott ő angol! :P Könnyen sebezhető, és ez a szeretet/szerelem dolog képes a leginkább padlóra küldeni őt:S Meg fog világosodni xD
Kristen tényleg önfeláldozó, és bár nem akartam ennyire jóra írni, ez lett belőle :D Szerintem a valóságban egyáltalán nem ilyen, de aztán ki tudja.
Nem is kell azt hinni, hogy itt a világvége, mert: 1. ez egy kitalált történet, és ha nem adj Isten így maradna köztük minden, akkor se lenni semmi baj, hisz ez csupán egy fikció, 2. nem bírnék olyan történetet írni, ami nem happy-vel zárul. Ennyi! :)
Jaj ettől a sok gratulációtól, már úgy nézek ki, mint egy paradicsom :$ Irtó aranyos vagy! (L)
Lizzy a nagy testvér, aki segít a kissé szerencsétlen öcsikének kideríteni az igazat. Imádom őt, és garantálom, hogy nem most utoljára lépett színre;) Nem kis munka árán derítette ki az igazságot, szóval Rob az adósa.
Még szép, hogy Kristent is elkapta a harci ideg, hisz kiderült a volt szerelméről, hogy az még a kapcsolatuk alatt kavart Camillával. (igaz Kris is intim viszonyba keveredett Robbal, de az jobban elnézhető)
A kis "nem vőlegény" dalolni fog :P
Soha nem is szoktál követelőzni, úgyhogy emiatt ne fájjon a fejed. Sajnos be kell tartanom a heti 1 frisst, még akkor is ha előre megírtam 3 részt, mivel én sem vagyok itthon, és másképp nem megoldható:/ Ha tehetném mindennap hoznék új részt, de megvan kötve a kezem ilyen szempontból.
Mindig bennem van a félelem, hogy esetleg valakinél nagyon kiütöm a biztosítékot, de ezentúl rád hallgatok és nem törődöm vele. Akinek tetszik az visszajön úgyis olvasni, akinek nem, annak nem kötelező az ittlét! :)
A kishitűség életem végéig elkísér, ebben biztos vagyok:P
Imádlak Kitti, és nagyon köszönöm, hogy te ennyire biztatsz engem!!! Soha ne kérj bocsánatot a komid hosszúsága miatt, mi "írók" nagyon is szeretjük az olvasók kis fikcióit, élményeit olvasni. :D
Köszönöm ezt a csodát! ^^ (L)



Köszönöm annak a 89 emberkének is, akik valamilyen módon, de lájkolták a fejezetet!! (L)
Ez remélem a jövőben is így marad :)

Friss kedden! ;)

3 megjegyzés:

b írta...

WTF? Nem túl kedves szituációban???? :ooo ne már... basszus. xD De akkor Kristen mondja el neki nem? Vagy netán Camilla bukik le valamivel?
Gondoltam hogy fogom még, pokolba kívánni ;) De remélem hogy annyira nagyon nagy hülyeséget nem fog csinálni, bár őt ismerve... :/
Hát igen egy Edward Cullen veszett el bennem xD :D de jó ha rájön mekkora hülyeséget csinált, csak azt sajnálom hogy utólag esik le neki a tantusz :( de leesik ez a lényeg! :D
Kristen és a költözés... ajjaj xD rosszat sejtek ;)
Köszi a választ!
puszi♥

Névtelen írta...

Szia Lilluci!!
Sajnos nem vidámságot írok Neked most! :(
Teljesen lelki letargiában vagyok, mert behalt a gépem, és csak a barátomnál tudok olvasni, és megjegyzést írni!!!! :((((((
Sírni tudnék, de nagyon úgy fest, hogy lemaradok a mai frissről! :(
Ha minden igaz, akkor holnap el tudom majd olvasni, de addig belehalok az elvonási tüneteimbe... :D
mindenképpen írok majd, és remélem mihamarabb olvashatlak is!!! Vagy, hogy hamar helyrehozzák a gépem!!! :)

Jujj! Egyébként, úgy örültem a hosszú válaszodnak!! Meg annak is, hogy nagyjából úgy vélekedsz mint én!! :D Mármint, hogy Mike dalolni fog, meg Rob is meg fog világosodni!!!! :D
Már alig várom, hogy újra olvashassalak!!!!
Minden egyes mondatodat IMÁDOM!!!!!
GRATULÁLOK A TEHETSÉGEDHEZ!!!!
Puszillak: Kitti

Névtelen írta...

Szia! Tetszik a történeted remélem hamar kiderül az igazság már nagyon kiváncsi vok a következő részre:D
Amugy a kép amit kitettél ehhez a bejegyzéshez nem valódi:( pedig télleg nagyon tetszetős lenne így rob meg kris:D ez az eredeti kép:http://3.bp.blogspot.com/_R5WS6_kmmTI/SgvIYTt8IyI/AAAAAAAATEY/TsZNu7TkzMQ/s400/melissarosenbergrobertp.jpg

üdv:melinda