2012. december 28., péntek

Your biggest mistake - Második felvonás (RÉSZLET)



Sziasztok!

Mivel szeretném Nektek meghálálni  azt, hogy az előző részt ilyen sokan elolvastátok, hoztam egy kis részletnyúlványt a következő, és egyben utolsó részből. 
Annyit elmondok erről a Második felvonásról, hogy ez Rob szemszögből lesz végig, illetve java részt a múltban játszódik, hogy megismerhessétek őt (meg persze Kristent). Magyarázatot fogtok kapni sok kérdésre!! ;)

Jó olvasást!

Lilluci 

U.i: a teljes rész hétfőn délelőtt, legkésőbb délután fog felkerülni!!




Your biggest mistake - Második felvonás (RÉSZLET)



/Robert/ 

Anya és lánya egymás torkának ugorva vitatkozott miattam. Gail nem értette Kristen miért olyan engedékeny velem kapcsoltban, a lánya pedig ép ésszel fel nem foghatta, az anyja miért nem érti meg, hogy én vagyok a közös gyerekünk apja, akinek joga van látni a saját kislányát. 

Komikus, de egyben elszomorító volt hallani a pro és a kontra érveket velem kapcsolatban. Miért jutottunk idáig? Egyszerű a válasz: mert fiatal koromban egy balfasz, semmivel sem törődő suhanc voltam, aki nem akarta vállalni a tette következményét. Pedig, ha akkor jobb belátásra térek, nincs ez a macska-egér harc köztem és Kristen között. Szépen élnénk hármasban, ahogy kéne. De nem, az élet – és persze én – nem lehet ennyire egyszerű!

Visszahúztam magamra a farmeromat és csendben odasétáltam a nagy franciaágyhoz – amin a gyűrött lepedő jelezte, nem sokkal ezelőtt két ember igen csak egymásra talált itt -, majd leültem és vártam a vita végkimenetelét. Tudtam, hogy ez lesz az én végszavam, de nem érdekelt. Itt akartam lenni, mikor vége szakad ennek a nevetséges cirkusznak. Én már döntöttem bennünket illetően, most rajtuk a sor, hogy ítéletet hozzanak. 

Féltem, ismertem már őket annyira, hogy tudjam, nem bocsátanak meg a két szép szemem miatt. Nem hibáztatom őket. Jól emlékszem minden szemét kis húzásomra…



’4 évvel ezelőtt’

- Figyu – az agyam hipersebességgel futotta át a lányneveket az elmémben, de csak nem sikerült ezt az egyet kidobnia, így jobb híján improvizáltam – cica, már a bárban is mondtam neked, hogy nem teszek semmi olyasmit, amit te ne akarnál – azért, hogy jobb belátásra bírjam elővettem az ellenállhatatlan Rob mosolyt, sőt még a combján is végigsimítottam a kezemmel. A csaj hirtelen megrándult, de ő is szendén visszamosolygott rám, és azt a helyet nézte, ahol a kezem megpihent a combján. 

Jobban megnézve egyáltalán nem volt az esetem, ami két következtetésre adott okot. Az első, annyira be vagyok állva, hogy nem tudom megkülönböztetni a szőke és a barna hajú lányokat egymástól, vagy a második, leszarom ki az illető, csak megdönthető legyen, és nőnemű. Ahogy így jobban elnéztem ezt a lányt, inkább a második ráció tűnt elfogadhatónak. Nem volt csúnya, sőt nagyon is bejött ez az ártatlan kiskutya tekintet, amivel folyamatosan bombázott. Hosszú barna haja is fantáziamozgató volt, főleg, ha elképzeltem, ahogy meztelen mellkasomat takarja be vele szex közben. Fészkelődni kezdtem a helyemen, ugyanis egy bizonyos testrészem nem bírt magával és önálló életre kelt. 

- Valami gond van? – kérdezte a mellettem ülő ismeretlen nevű lány. Nevetve csóváltam a fejem. Istenem, nem tudod kinek a kocsijába szálltál be, kislány!

- Csak kikötődött a cipőfűzöm – hazudtam, és úgy látszott beveszi. 

Ismét egy naiv kis fruska, aki feladatának érzi majd ágyba bújni velem. Egyrészt örültem, hogy léteztek még ilyen buta és buja lányok, másrészt kezdett unalmassá válni, hogy a szép pofimnak, na és persze a nem kis hírnevemnek köszönhetően, a kisujjamat se kell mozgatnom, ha csajt akarok szerezni magamnak. Pedig engem a vadászat éltet. Szeretek megküzdeni dolgokért, és, hogy ezek a fruskák már tálcán kínálják magukat, kezd unalmassá és idegesítővé válni. Nem baj, nem ma fogok stratégiát változtatni.

Leparkoltam a háza előtt, ő pedig idegesen tűrögette a haját a füle mögé. Ha nem láttam volna, hogy a suliban úgy tapadnak rá a pasik, mint a piócák, azt hinném totál tapasztalatlan a fiúk terén. Lehet, hogy előttem csak megjátssza a szende szüzet, de közben egy vadmacska az ágyban. Oh, a kedvenc típusom!

- Nagyon szépen köszönöm, hogy elhoztál – hálálkodott nagy gömb szemeivel, amik érthetetlen mód csillogtak a holdfényben. Puszit nyomott az arcomra, és azon volt, hogy kiszálljon a kocsimból, de én áthajoltam rajta és megfogtam a kilincset.

- Várj! Ugye nem így akarsz elmenni? – kérdeztem behízelgő hangon. A zavart tekintet még zavarosabbá vált az arcán, majd ide-oda nézelődött. 

Megfogtam az arcát, hogy maradjon veszteg, és nagyon lassan, ám annál határozottabban csókoltam szájon. Hangosan felsóhajtott, ahogy a nyelvemet a szájába bocsájtottam. Csók közben megmarkoltam a combját és a saját lábamra helyeztem. Olyan édes ajka volt, hogy minden egyes kis porcikám beleremegett. Sok csajt smároltam már le, de ez a lány aztán tudta mitől döglik a légy. Beletúrt a hajamba és még közelebb húzott magához, olyannyira, hogy a melle hozzáért a mellkasomhoz. Azt hittem menten elélvezek, olyan puhák és kemények voltak azok a cickók. Férfiember keresve se találhatna ennél tökéletesebbet. 

Pár perc múlva aztán kifulladva tolt el magától, de én nem engedtem, hogy eltávolodjon a közelemből, így homlokomat a homlokának vetettem és úgy néztem kipirult arcát. Lehunyt szemmel pihegett és próbálta összeszedni szétesett önbecsülését. Pont most cáfolt rá ugyanis a szende szűz gúnynevére.

- Mennem kell – suttogta még mindig elpilledten.

- Bemehetek? – kérdeztem rekedten, ugyanis totálisan fel voltam izgulva. Elég lett volna pucéran látnom és biztosan elsülök.

- Szeretném, de az anyám… - kezdte, de én újból szenvedélyesen megcsókoltam.

- Az anyukák kedvence vagyok, nem tudtad? – viccelődtem vele, hogy oldjam a hangulatot.

- Rendben, de ígérd meg, hogy csendes leszel – adta be végül a derekát. Magamban örömtáncot jártam, de nem akartam ezzel a túlzott lelkesedéssel elijeszteni, ezért egy visszafogott biccentés volt a válaszom.

Mindketten kiszálltunk a kocsiból és ő a ház fele menet összekulcsolta a kezeinket. Mindig is ódzkodtam az ilyesfajta megnyilvánulásoktól, de szerettem volna lefeküdni a csajjal, így hagytam had érzelgősködjön. Bár ez tutira csak a nekem szóló álca egy része.

Halkan nyitotta ki előttem az ajtót, és a szája elé tette a mutatóujját, jelezve, hogy maradjak csendben. Elég nehéz lesz úgy szexelnem vele, hogy közben kussolok, de tettem amit kért, és követtem őt az emeletre. Szerencsére az anyja nem kapott rajta minket, amint fellopóztunk a szobájába. 

Ahogy beléptem a szobájába lefagytam. Túl rendezett és tiszta volt a hely, az a tipikus jó kislány szoba. Tele volt minden plüssállatokkal, a falakat romantikus filmek plakátjai díszítették és az íróasztalán tankönyvek(!) sorakoztak. Plusz, a könyvespolca roskadozott azoktól a nyálas lányregényektől, amiktől nekem herótom volt. Apám, te aztán belenyúltál a tutiba! 

Az egyik polcán észrevettem róla meg egy másik lányról egy képet, ami alá az volt írva: Kristen és Lisa: BFF. Végre megtudtam a nevét és még csak kínos szituációba se kerültem a megtudakolása miatt. 

Kristen becsukta maga mögött az ajtót, majd gondosan kulcsra zárta. Okos lány! Azonnal odamentem hozzá és nekidöntöttem a fehér faajtónak, és érzékien megcsókoltam. Levegő után kapkodott és próbált volna szabadulni a közelemből, de én erősebbnek bizonyultam nála. A kezemmel szorosan tartottam a csípőjénél fogva, így indultam el az ágya felé. Útközben lerúgtam magamról a cipőimet, s egyik kezemmel elkezdtem kigombolni Kristen ingét. Megütötte a kezemet, ahogy melltartón keresztül akartam megfogni tökéletes melleit.

- Ne! Kérlek, ezt…ne! – tiltakozott, mikor lelöktem az ágyra. Értetlenül meredtem rá. 

- Elég a színjátékból, bébi – tornyosultam fölé és lenyomtam az ágyra. 

Lehúztam magamról a pólót, miközben simogattam a hasát. Az ellenállása egy kissé lanyhult, de még mindig küzdött ellenem. 

Tetszett az a nehézség, amivel meg kellett vívnom érte. Pont erre értettem azt a bizonyos vadászatot. Végre erőfeszítést kell tennem annak érdekébe, hogy lefeküdjön velem.



2 megjegyzés:

Elizabeth írta...

Ssia! Nekem nagyon tetszett! Várom a hétfőt, már nagyon!

Kitti írta...

jajj, Lillum!!!! :)
Ez nagyon jóóóó lesz, már most tudom!!!! :)
Áááááá!!! Imádom az előzetest!!!! :)
Ebből tényleg kiderülnek Rob hülye döntései!!!
Már alig várom!!!
Legyen már szilveszter!!!! :)
Puszillak!!!! :) <3