2011. augusztus 26., péntek

Válaszok - 2.

Középre igazítás
Sziasztok!!

Újra péntek, újra válaszok ;)
Nagyon örültem a rengeteg kedves hozzászólásnak!! El se hiszitek, milyen boldogság olvasni a kis feltételezéseiteket :D
Köszönöm a 119 pipát is!! (L)
Csapjunk is a lovak közé :)

U.i: már 65 rendszeres olvasónál járunk o.O OMG, gyerekek.....thanks!! (L)


Bells:
Hát, Robra bármit lehet mondani csak azt nem, hogy egy megszokott szájhős. Már unom a hősszerelmes típusú Robcit, ezért is kapott új köntöst a drága :D
Bizony kész őrület, hogy ezek ketten mennyire képesek húzni egymás idegeit....na meg mást is :P
Lucas eszembe se jutott, mikor kiválasztottam a kocsit, de ha már Hilarie is onnan való, akkor fogjuk rá, hogy ez Lucas járgánya ;)
Lehet, hogy meglepő lesz számodra, de én még nem láttam a Kalandparkot. Barátnőm azt mondta, hogy ne nézzem meg, mert borzalmas :D Te viszont azt állítod, hogy a kedvenc filmed....kinek kell hinnem? Egyébként Jesse nekem nem szimpatikus valami miatt, de ha már találtam ezt a képet, felhasználtam :D
Nem terveztem, hogy a többiek szerepet kapnak. Remélem nem baj!
Annyit elárulok, hogy a kövi rész még nem az első munkanapról fog szólni :P ;)
Nagyon szépen köszönöm az újbóli komidat!!! Olyan drága vagy Bells (L)(L) ^^

Orsi: Kristen nagyon bizonygatja magának, hogy őt ugyan nem érdekli Rob, de hidd el, ez nem így van. Miért enné a sárga irigység a barátnője miatt, ha nem érezne semmit?
Hamarosan kiderül (9.-10. rész környékén), hogy mi is volt valójában Alexszel, meg ezzel a balesettel. Legyen annyi elég, hogy Kris szülei nem tudnak semmit a dologról, csupán annyit, hogy Kristen dobta a biztos jövőt ígérő férjjelöltet.
Rob tényleg jó kisfiú lesz....Bár, nem hiszem, hogy ti ezt fogjátok mondani róla :D
Nagyon szépen köszönöm a komidat Orsi, és a képet a gyönyörűséges kislányodról!! ^^ (L)

Netty: Robci eléggé nehezen vallja be még saját magának is az érzéseit. De ő is érzi, hogy valami most más, mint az eddigi lányokkal.
A közös munka nem lesz zökkenőmentes, de lesznek szép pillanatok is :P
Olyan nagyon kíváncsiak vagytok erre a balesetre, hogy félek, csalódás lesz a végén az egész :/ Lehet, hogy túlságosan be van reklámozva, aztán amit kitaláltam csak langyos víz lesz. De már kitaláltam, szóval meg is lesz írva. (9.-10. részben derül rá fény)
Köszönöm a kedves hozzászólásodat!!! ^^ (L)

Noémi: Nicsak, megváltozott a véleményed Robról?? :D Ennek igazán örülök! Hát, lehet, hogy Rob most "kedves", de lesznek még olyan részek, ahol elküldenéd melegebb éghajlatra ;)
Egy napig tartó csoda, ahogy te mondod. Sőt, kb. a buli idejéig volt jó arc.
A beiratkozás zökkenőmentesen zajlott hála Istennek! :)
Hálás vagyok a véleményedért!!! ^^ (L)

Dorszíí: Legyen még WC-s jelenet?? :D Hát, meglátom mit tehetek az ügy érdekében ;) Azt elárulhatom, hogy ez a kis macska-egér harc még folyni fog köztük egy ideig. Nem rontunk ajtóstul a házba.
Szerinted jó lenne, ha rögtön a 3. részben szexelnének egymással? Azt hiszem, akkor kissé vontatott lenne az egész, bár azzal, hogy így húzzák egymást, lehet, hogy ugyanezt érem el, de nekem ez most nagyon tetszik. Mármint, hogy Rob életében először nem kapja meg azt, amit szeretne, hanem küzdenie kell érte :D
Limó....jááááj, nem! Rob nem egy sznob hülye, hanem egy ízléses sportember :)
Köszi szépen a kedves hozzászólást!!! ^^ (L)

veca: Én pedig csak annyit tudok válaszolni neked, hogy ez a pár kedves szó is iszonyatosan jól esik tőled!!!
Köszönöm, hogy írtál nekem!! ^^ (L)

ˇSilvianaˇ(Dorisz) : Egyáltalán nem kell bocsánatot kérned, amiért eddig nem írtál. Figyelj, én tudom, hogy nem mindig van kedve az embernek bepötyögni a véleményét, szóval emiatt soha ne kérj bocsánatot!! :)
Nekem is jobban bejön ez a Rob, mint az AL-ben megformált. Ő közelebb is áll hozzám, vele jobban tudok azonosulni, mikor írom.
Igen autóversenyző, bár ez kissé el lesz hanyagolva a történetben, de azért próbálok némi információt szolgáltatni a Nascarról is. Ugye, hogy milyen gyönyörűséges ez a Mustang? Én is szívesen furikáznék vele, Robbal a vezetőülésen :P
Kristen tényleg féltékeny volt, és abban is igazad van, hogy Robot is kissé zavarta Jesse, hisz miért érdeklődött volna utána, ha hidegen hagyja a srác? Jó megfigyelő vagy! ;)
A szexre még várni kell, de akkor már Rob is megváltozik. Nem lesz egy nyomorék, romantikus férfi, csupán belátja majd, hogy talán rosszul ítélte meg a helyzetet.
Lesz féltékenykedés is, mindkét félnél még :D
Nagyon jól esik, hogy ennyire tetszik ez a sztori. Azt hittem bakot lőttem, mikor feltettem nektek a 2. fejezetet, de kellemes csalódás, hogy ez nem így van.
Nincs harag, soha nem is volt!!!! Köszönöm szépen ez a rendkívül hosszú, és tartalmas kommentet!! ^^ (L)

Dinuss: Ez a bunkó Rob(deszeretem) igen lényegre törő :D
Kristen bizony, hogy féltékeny volt, de ki ne lett volna az a helyében? Az az igazság, ha figyelmesen olvastad a fejit, akkor észreveheted, hogy Hil csupán két koktél ivott. Féltem, hogy ezt valaki szóvá teszi, de úgy látszik nem tűnt fel......bár én sztem 1 koktéltól is be tudnék nyomni xD
Igen Hilarie is gazdag, azt hiszem az előző részben volt említés a családjára. Az apukája egy jól menő ingatlanügynök, úgyhogy van mit a tejbe aprítaniuk.
Rob nem szerelmes Kristenbe!!!!! Ezt szögezzük le. Vonzónak találja, de még nem jutottunk el a szerelemig.
Kristen valamivel közelebb áll ehhez, mint Robci :)
Igen a Kalandpark című filmből van a kép, bár én még nem láttam :D Megtaláltam ezt a képet, és megíródott a fejemben ez a rész.
Ha Robcit limóval szállítaná az inasa, akkor azt hiszem már a ficsúr kategóriába tartozna, amit nem szeretnék. Legyen csak egy bunkó szexi sportoló!
Drága vagy, hogy ismét megörvendeztettél a véleményeddel!! ^^ (L)

Andi: Te és én ugyanolyanok vagyunk bunkó pasi téren, ahogy olvasom. Pontosan ugyanaz a véleményem, mint amit leírtál. Élőben elküldeném, de írni - és olvasni - annyira élvezetes, hogy húúúú :D
Bizony Rob igazi rosszfiú, aki méltó ellenfélre talált Kristen személyében.
Tudom én, hogy a népek szexet akarnak, de arra még várni kell....sokat!!! :D Nem ugrasztom őket rögtön össze, abban nem lenne izgalom Andim. Ha viszont sor került az első szexre, onnantól nem lesz megállás :P Szóval, nyugalom.
Köszi szépen a komidat, és ígérhetem, hogy rossz leszek, de te is légy az!!!! ^^ (L)

Kata: mikor írom ezeket a részeket, nagyon hosszúnak tűnnek. Mintha soha nem akarna vége lenni :D
Köszönöm!!! Neked is jobban bejön, mint a nyálgép!!! Úristen már milyen sokan vagyunk így ezzel. Ígérhetem, hogy az elkövetkezendőkben sem fog átmenni nyálasba a drága! :D
Hát nagyon szépen köszönöm az elismerő szavakat, igazán jól esik hallani, hogy valaki gyöngyszemnek hívja az általam kitalált történetet. És főleg, hogy érdemesnek tart rá, hogy csatlakozzon az olvasóim közé!!!
Nagyon szépen köszönöm a komidat is, és a követésedet egyaránt!!! ^^ (L)

Reni:) : Rob mindig kanos, ha Kristen közelében van xD Jól sejted, várnotok kell, míg az igazi elcsábítás megtörténik ;) De addig se teszem lapossá a történetet, bekeverek még 1-2 szereplőt, fény derül egy-két titokra, szóval lesz mit olvasni addig.
Én is így vagyok. Robnak kérdeznie se kellett volna, már húztam volna a kocsi felé xD
Rob egyenlőre csak nagyon vonzódik Kristenhez, de ez még nem szerelem. Ahhoz azért idő kell :)
Rob maga is észreveszi, hogy valami nem kóser. Értem ezt a kedveskedésre, és hogy mostanában kicsivel többet gondol Kristenre, mint kéne.
Nagyon szépen köszönöm a kommentetdet, ismét örömet szereztél vele!! ^^ (L)

Rosella: Robot mindig felemelőbb írni. Hil valóban kissé naiv, de majd meglátod benne mi játszódott le az este alatt. Lesz majd egy beszélgetés közte és Kris között, szóval abból látni lehet majd, mit is gondolt, ő mit látott az estéből. (A wc-n kívül persze)
Jesse nem csak ebből a nézőpontból tűnik szerencsétlennek, szegényem eléggé nyomorék. :D
Te vagy az egyetlen aki megemlítette a tyúkhúslevet :D Pedig szerintem az poénos volt, de úgy látszik másoknak nem volt az.
Robci még nem mondott le az egy éjszakás kalandról Krisrennel, de valóban jobban foglalkoztatja, mint más lányok.
Örülök, hogy bejön ez a felállás, mert egy ideig még elvezheted ;) Nekem is jobban tetszik, mint rögtön összehozni őket.
Köszönöm ismét a kedves komidat!!!! ^^^(L)

Kitti: ne légy telhetetlen drága!!! :) Szeretnéd ha a fejezetek 20 oldalasak lennének, semmilyen tartalommal? Nem, nem hiszem.
Annyira bírom a komikat, amiket írsz. Olyan kis lelkes vagy, hogy az ember ilyenkor jön rá, miért is érdemes ezt csinálni :)
A baleset témát, majd csak a 9.-10. részben fogom boncolgatni, addig gondolkozhattok, hogy mi is lehet a háttérben :D
Tudom melyik a L.O.S, azt én is nagyon szeretem!!! Érdemes is olvasnod.
Elárulom, hogy a következő rész még nem az első munkanapot fogja leírni :P Alex és Kristen párosa meglepő fordulatot fog hozni szerintem mindenki számára.
Tudom én, hogy kibírod a következő részig, hisz gondoskodtam róla, hogy ne maradj olvasnivaló nélkül, nem igaz? :)
Sikeres volt a beiratkozásom, köszönöm. Kissé félek az új környezettől, de majd csak megszokom.
Tényleg te is így alakítanád a történetet? Ez érdekes :D Azt hittem te már összehoztad volna őket. Örülök, hogy ebben is egy hullámhosszon vagyunk ;)
Annyira édes vagy, és már komolyan nem tudom, hogy mit kéne adnom neked ezekért a csodás hozzászólásokért. Nagyon sok önbizalmat adnak nekem ezek a komi, amiért külön hálás vagyok neked!!! ^^ (L) (L)

Szandra: és még mik fognak kiderülni a múltban történt dolgokról :S A balesetről a 9.-10. részben lesz szó. Lehet, hogy számotokra nem lesz nagy szám a dolog, de én úgy érzem, hogy eléggé megrázó esemény volt ez Kristen életében, és ki is ábrándult Alexből egy életre.
Hát szegény Kristen tényleg nem tudja valami ügyesen palástolni az érzelmeit. De érthető! :D
Köszi szépen, hogy megtiszteltél a véleményeddel!! ^^ (L)

Connie: a Rob szemszögek mindig élvezhetőbbek véleményem szerint, mint a Kristen szemszögéből íródott fejezetek. Eléggé sokat fog agyalni Kristenen, igen, és szép lassan majd belátja, hogy nem csak 1 éjszakát akar tőle. Lehet, hogy kettőt. xD (csak hülyülök)
Még egyenlőre nem gondolkodik ilyenről, most csak megakarja kapni és kész!
Robnak nem állt szándékában leitatni Hil-t, szegény lány csupán 2 koktélt ivott, de az elegendő volt ahhoz, hogy kiüsse magát. Rob csak jókor volt jó helyen, mikor az óvatlan barátnő dalolni kezdett.
Te is szeretnél még mosdós szituációt........hát, meglátom mit tehetek ennek érdekében :P
Rob eléggé magabiztos, ezért is érzi ennyire nyeregben magát. Kristen próbálkozása elég gyér, de valamibe kapaszkodni kell :D
Ki fogja használni, hogy Robnak bejön, nyugalom ;)
Alex nem dicsekedett a történtekkel, szóval igen, lesz eltérés a dolgok igazáról. Kristen tényleg csúnyán ráfázott, ezért se kell félni, hogy Alex potenciális jelölt lenne az elkövetkezendőkben a számára.
Még nem az első munkanap fog következni :P
Köszi szépen, hogy egy ilyen hosszúságú komit írtál nekem, ezeknek mindig nagyon örülök!! ^^ (L)

Ágika: ugye milyen jó ez a kis huzavona? :D Kicsit még várni kell a "változásra", bár az igazat megvallva, Rob nem is fog megváltozni. Lesz majd egy rész (8.), amiben Rob monológjából kiderül, hogy ő lehet szerelmes is akár, akkor sem tudna megváltozni. Ő ilyen, csak az változna, hogy van egy nő az életében! Úgy értem, nem lenne hősszerelmes.
Rob és Hilarie nem járnak egymással, csupán Robnak kapóra jött, hogy Kristen nem egyedül tartózkodott a szórakozóhelyen. Nem akar járni vele, csak Kristen orra alá akarta dörgölni, hogyha őt nem érdekli, akkor inkább ő is másra hajt. Hilarie nem lesz pipa senkire, de majd írok egy Hil-Kris beszélgetést, amiben ezt jobban kifejtem :)
Na igen, a Volvo szent és sérthetetlen!!! :D Azt hiszem az Alkonyat óta nagyon meglódult a szekere a gyártónak :)
Köszi szépen a hozzászólásodat!!! ^^ (L)



Remélem mindenki elégedett a kapott válasszal! :)
Nos, ezúton szeretnék mindenkinek nagyon kellemes hétvégét kívánni! Menjetek strandra, mert úgy hallom ez lesz az év legmelegebb hétvégéje(bár nem mindig lehet hinni a meteorológusoknak) .
Kedvcsinálónak, hoztam nektek egy kis zenét :D
Figyelem, nem RS se a zene, se a videó, szóval úgy tessék hallgatni! :D
Puszillak titeket (L)(L)





3 megjegyzés:

Kitti írta...

Igazad van Lillucim!! :)
Nem lehet okom panaszra!!! :) Nem is panaszkodom, és nem is várok más tőled!!!! Minden így jó, ahogy van!! Imádlak!!
A történet ilyen alakítása alatt, azt értettem, hogy tényleg sikerül mindig úgy folytatnod, ahogy én várom!!! És nem szaladok én sem gondolatban olyan messzire, hogy már összejöttek! :)
Lassan járj, tovább érsz!! :)
Egyszerűen minden magával ragad, amit írsz!!!!
IMÁDLAK, a műveiddel együtt!!!
Millió köszönet, hogy írsz Nekünk!!!
Megtisztelve érzem magam, hogy olvashatok egy ilyen tehetségtől!!! KOMOLYAN!!!
Csak GRATULÁLNI tudok Neked, Drága Lillucim!!!
Csak így tovább!!! Puszillak: Kitti

Névtelen írta...

Lilluci.:))
Esküszöm én nekem úgy jön le hogy rob szerelmes kristenbe...vagyis majd lesz. :sss
Azthittem. de tévedteem. :dd köszönöm hogy felvulágosítottál :DD
Dinuss <3

B írta...

Szia!
Köszi a választ ismét!!! :D ♥
Kalandpark... hát nekem se a kedvencem Jessi, de ellehet viselni, olyan kis esetlen a filmben, jót nevettem rajta xD Nem az a szokványos hollywood-i film, szal érthető hogy nem szeretik annyian, más a stilus, más az élmény, és a zenék na azok nagyon bejönnek! Most pl. Kellan új filmjét láttam Love, Wedding, Marriage ♥ Imádom és nem csak azért mert Ő játszik benne ♥ Ha egyszer unatkozol nézd meg aztán döntsd el tetszik-e! :D
puszi♥