2011. augusztus 5., péntek

My life would suck without you - 3. rész (részlet)


Sziasztok!!

Mivel jövőhéten sajnos nem tudok nektek új résszel szolgálni, ezért ma kaptok egy hosszabb részletecskét a következő fejezetből!
Ismét köszönetet szeretnék mondani annak a 16 emberkének, név szerint: Majának, Waltexnek, Noéminek, Reninek, Rosellának, Dinussnak, Dorszíínak, Bellsnek, Kittinek, Orsinak, Lizzykének, Orsinak, Ágikának, Szandrának, Maryannek és Connie-nak, akik újból megtiszteltek az írásos véleményükkel!!! (L)(L)
Nekem ez nagyon sokat jelent, és rendkívül jól esik :)
A 114 pipáért is hatalmas hála!

Nem is húzom tovább az időt, jó olvasást a részlethez, és két hét múlva tálalom teljes egészében a fejezetet ;)

Lilluci

U.i: Elértük az 51 rendszeres olvasót!!!!!!! THANKS LÁNYOK!!!!!!! (L)(L)



Három
(részlet)

/Robert/

Vagy az új fekhely, vagy a kielégítetlenségem az oka annak, hogy egy órája szüntelenül csak forgolódom, és egyszerűen képtelen vagyok lehunyni a szememet. Szinte még mindig magamon érzem Kristen kezeit, amint gyengéden simogatnak, és hallom vágyakozó hangját, mellyel arra buzdít, tegyem a magamévá. De hála Bradley-nek ebben az élményben ma nem lehetett részem.
Akárhogy is, de el kell ismernem, Alexnek igaza volt. Kristen valóban képes felkavarni az ember érzékeit, még ha a klasszikus értelemben nem is szép. Kívánatos és nagyon is vonzó teremtés, de az eddigi „barátnőim” messzemenőleg csinosabbak voltak nála. Van benne valami rejtett szenvedély, ami ha kiszabadul, elképzelhetetlen örömöket tud okozni egy férfinak.
Hogy volt képes Alex mindezt eldobni magától? Oké, én sem vagyok a hűség mintaképe, sőt egyenesen taszít a párkapcsolat gondolata, de elgondolkodtató, hogy Alex mindezt veszni hagyta. De mit rágódok én ezen, örülnöm kéne, hogy Kristen szabad, ezáltal behálózható a kicsike. Igaz, az sem jelentene akadályt ha foglalt lenne! – mosolyodtam el, mivel nagyon jól emlékszem, hány férjes asszonnyal volt már dolgom.
Észrevettem persze rajta, hogy nem egykönnyen megközelíthető. Kissé tartózkodó típus, de ha egy kicsit törődsz vele, azonnal kezes báránnyá szelídül. Valamilyen úton módon közel kell férkőznöm hozzá, hogy aztán egy éjszaka erejéig megkaphassam. Iszonyatosan vágyom rá, és majd’ beleőrülök, hogy ma este nem lehetett az enyém. Taktikát kell változtatnom vele szemben, mivel jól láthatóan nem csípi az olyan típusú férfiakat, mint én. A közelébe kell férkőznöm úgy, hogy azt higgye, hidegen hagy engem. Eljátszom, hogy számomra nem jelent semmit, nem találom vonzónak, és inkább más hölgyek társaságát keresem az ő jelenlétében. Azonnal ráharap majd a csalira, és nem telik bele sok idő, mire ő jön hozzám könyörögni, hogy feküdjek le vele.
Istenem, mekkora egy zsáner vagyok! Kissé elcsépelt taktika, de az ilyen jégkirálynőknél (bár Kristenre ez a szó nem igazán illik, hisz ha kell, igen is tüzes katlanná tud válni) mindig beválik. Fáj az önérzetüknek, ha egy számukra unszimpi, mégis szexi pasi az orruk előtt fűz egy másik nőt.
Ősi trükk, ami mindig beválik.
Kikászálódtam az ágyamból, mivel ez a kis agyszülemény igen csak fellelkesített. Előhalásztam a farmergatyámból a cigarettámat, aztán szép komótosan kisétáltam az erkélyre, hogy elszívhassam a doboz egész tartalmát. Nincs is jobb, mikor egy agyafúrt tervet követően az egészet megspékelem egy doboz bagóval.
Kikönyököltem az erkélyen, majd nagyot szippantottam a slukkból. Szinte éreztem, amint a füst a tüdőmig hatol. Ennél jobb nincs is. Na jó van, de jelen pillanatban ez felér egy orgazmussal.
Oldalra tekintve észrevettem, hogy a mellettem lévő szobában még ég a villany. Szokatlan, gondoltam magamban, hisz már hajnali kettő is elmúlt. Elgondolkodtam, vajon ki helyezkedhet el mellettem. Tim és a felesége, ha jól láttam az alsó szinten alszanak, az emeleten csak a vendégszobák vannak, illetve Kristen. Kissé előrehajoltam, hátha így beláthatok a szobába, de nem jártam sikerrel. Már szinte kiestem az erkélyről, mikor is meghallottam nyílni a szobám ajtaját. Tarzan mozdulattal visszaléptem az erkélyre, majd szemügyre vettem éjszakai látogatómat.
A konyhai incidens után nem gondoltam, hogy újra látni akar. Eléggé ki volt rám bukva, most mégis önként és dalolva jön be hozzám...



Semmi lényeges dolog nem derült ki, inkább csak rálátást nyertetek, Rob mire is készül Kristen ellen.
Elárulok egy titkot. Tudom, hogy sokatoknak nem jön be ez az új Robci, de én annyira imádom őt írni, hogy az nem igaz :D
Mindenkinek szép hétvégét kívánok, használjátok ki a jó időt;) Puszi (L)

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

áhhh tuti Bradley az! :S nagyon várom a következőt, nekem bejön így Rob, de remélem azért meg fog változni! :D Puszi,. Flo

B írta...

Áhhh gonosz vagy Lillum! :P
Ez kurva jól kezdődik! :D Bírom Robnak ezeket a magasröptű én vagyok a király gondolatait. :D xD
Ezt az Alex gyereket nem kedvelem... :/ :x áhhh mindig kell valaki, akit utálhatok :D :P
De a nagybácsit ♥-olom! Még akkor is has miatt nem olvashattunk egy tüzes konyhai szexet, de ez csak idő kérdése ;)
Én imádom ezt a Robot, erre vártam! Vagány és szexi! fuckjeee :D
Nyaralni mész drága? Jó utat, érezd jól magad, és vigyázz magadra!!!! ♥ Aztán jöjjön az egész fejezet :P Áhh már várom nagyon!
(sok az áhhh xD sorry!)
ölel-csókol B

Névtelen írta...

Szia Lilluci!!!
Már nagyon várom, mikor kerül majd fel a teljes feji, mert furdal a kíváncsiság, hogy mi fog történni Rob és Kris között!!!
Jó nyaralást, ha nyaralni mész, csak lesz szép időd! :)
Puszillak: Reni :)

Nissy írta...

Szia!
Ohh, basszus!!! Ez a Rob, egy igazi faszfej! Már bocs! Te nem vagy az, amiért ilyennek írod - és még élvezed is. :* Alig várom, hogy hozd a kövit! Meg fogok bolondulni. Több mint egy hétig nincs friss!!! Na jó, pont én beszélek, aki 3 hónapon át kínozza az olvasóit. Habár... nem hiszem, hogy kínzom őket, vagyis titeket... nem vagyok valami jó író, és szerintem ezt ti is észrevettétek, csak nem akartok megsérteni...
Na mind1, nem pofázok tovább neked... :D
Nagyon szerizlek!!!!
xoxo
N.

Névtelen írta...

Remelem Kris lesz az es Rob mar most elkezdi jatszani a kis gonosz jatekat~!Szerintem most nem lesz semmi,mert ez egy fergeteges sex jelenetet KELL olvasnunk Toled,biztos nem hazudtolod meg onmagad a tobbi torieidet olvasva!Nekem speciel bejon ez aRob is,mert imadom ahogy atvaltoznak a nagy szerelem miatt,persze majd a kitudja hanyadik fejezetbe!Nagyon jo Nyaralast,jo idot es pihenj sokat,hogy ontsd magadbol a jo kis izgis ,sexi fejezeteket pusz Maja

Szandra írta...

Szia!
OMG! Tök jó lett ez a részlet!
Ez a Rob egy igazi egoista, nagyon szexi seggfej! De én bírom! XD
Gondolom most majd örül majának hogy Kris önként ment át hozzá. Bár van egy olyan érzésem hogy még nem kapjuk meg azt a fergeteges szexet amire várunk. XD
Várom a folytatást!
Jó nyaralást! Vigyázz magadra! :)

Rosella írta...

Jájj, hát azéééért!:)
Rob a kis huncut, mocsok!;) XD
Kristen pedig valóban betipeg hozzá, de vajon mi lesz?
Á, úgy izguloooook! :D

Kitti írta...

Szia Lillucim! :)
Méghogy semmi érdekes nem derül ki belőle?? Hát, szerintem meg pont azt sejteti, hogy az lesz itt, amit mind gondolunk! :D
Nagyon, de NAGYON várom a teljes fejezetet!!!!
Nem tartom valószínűnek, hogy kibírok két hetet az alkotásod nélkül... :S
Viszont, van rá esély, hogy a már befejezett történeted újra olvasása valamelyest tompít az új történeted hiányán!!! :)
Mindenesetre, Én nagyon várom a folytatást!!
Puszillak: Kitti

Névtelen írta...

Szia!
A kis egoista Rob. Miket nem képzel magáról... :)
Remélem, Kris nem dől be neki és megdolgoztatja egy kicsit Robot. Nagyon bírnék ilyen részeket. Had teperjen egy db-ig, hamár ilyen bunkócska. Puhuljon meg.
Várom a teljeset.
Ágika

Névtelen írta...

Sziaa. :))
tetszik, tetszik, TETSZIK. :DD
Megkedveltem nagyon is ezt a csábosrobcit. :$$
wuhhhh nagyonkivi voook. :)) <3
Jó nyaralást. ;))
puszi: Dinuss. :D

Névtelen írta...

Szia!
Ha hiszed ha nem énis szeretem ezt a Robot :$$$$ jó olvasni hogy olyan kis gonosz:DDD
Hát...mostmár sejtem mi lesz:DDD Rob vagy olyan kiéhezett már Krisre hogy dalolva enged a kísértésnek..vagy elutasitja Krist..bár az elég nehéz lesz neki:DD Vagy Kris hátrál meg..na hallod nagyon nagyon kiváncsi leszek..nemfogom kibirni 2 hétig :||||
Dorszíí