2011. május 26., csütörtök

Almost Lovers - 16. rész


Sziasztok!!

Úgy látom nem győztelek meg titeket Claire álláspontjával kapcsolatban.
Sebaj :D
Higgyétek el, hogy a legkisebb problémát most Claire engedékenysége jelenti.
Örülök, hogy nem alakult ki Team Camilla csoport, mert akkor gázban lennék:)
Nos, ez a rész amolyan kis átevező a következőre, szóval semmi extrát nem tartalmaz, mondjuk a Lizzy szemszögből elég sok kiderül;)
Nem is fecsérlem tovább a szót, jó olvasást!
A komikért, pedig ismételten hálás köszönetem(L)(L)

Lilluci

U.i: friss mostantól hetente 1x várható, mivel itt vannak a szóbelik, illetve neki kell állnom autóversenyző Robcinak is;)



16. rész

/Kristen/

Tikkasztó hőség fogadott Los Angelesben. A londoni hűvös, búskomor idő után ez igazán nem hiányzott, főleg, hogy a hangulatom inkább hasonlított a londoni időjáráshoz, mintsem a szikrázó napsütéshez.
Felvettem a napszemüvegemet, majd semmitmondó tekintettel indultam el a nekem rendelt autó irányába. Hálás voltam anyámnak, amiért elintézte nekem ezt. Mikor felhívtam a londoni reptérről, hogy közöljem vele, hazatérek, először megdöbbent, majd kérdezés nélkül intézkedni kezdett. Örültem, hogy időt nyertem és csak a hazaérkezésem után kell beszámolnom neki az eseményekről. Mert fix, hogy tudomást szerzett róla, ebben biztos vagyok.

A sofőr nem kérdezett tőlem semmit, csak csendben elindult a lakásom felé. Én zenehallgatással ütöttem el az időmet és próbáltam nem egyfolytában Robra, és a gyermekére gondolni. Bárcsak én lennék várandós Camilla helyett! Mennyivel boldogabbak lennénk. Bár arról fogalmam sincs, hogy Rob boldog-e, de gondolom felvillanyozza a hamarosan születendő gyermeke.

- Kisasszony megérkeztünk! – ébresztett fel az álmélkodásomból a szimpi sofőr. Hálásan rámosolyogtam, s kiszálltam a járműből.
Minden változatlan volt a ház körül.
Imádtam itt lakni, mivel ez a ház Los Angeles külvárosi részén található, ahol nincsenek kíváncsiskodó szomszédok, sőt még a lesi fotósok is nagy ívben elkerülik, mivel rendőri felügyelet alá tartozik a környék.

Unottan nyitottam be a tágas lakásba, majd ledobáltam az ajtó mellé a csomagjaimat. Első utam a konyhába vezetett, le kellett ugyanis hűtenem magamat valamivel.
Kinyitottam a hűtőt, és kivettem egy Heinekkent, amit majdnem egy húzásra megittam. A hűs alkohol égette a torkomat, de rohadt nagy szükségem volt most erre.
- Kris, te már haza is jöttél? – a hirtelen jött hang hatására összerezzentem, ugyanis nem számítottam rá. Megfordultam és Mike meglepett arcával találtam szembe magam. Bakker, még vele is tisztáznom kell a dolgokat. A francba, hogy nem lehet egy nyugodt percem sem!
- Ühüm – bólogattam serényen, miközben elővettem még két sört, s az egyiket felé nyújtottam.
- Kösz nem. Még csak délután egy óra van – utasította vissza a királyi nedűt. Vállat vontam.
- Legalább több marad nekem – poénkodtam. Fogtam a kis zöld üvegcsémet és elsétáltam Mike mellett egyenesen a nappali irányába, ahol ledobtam magam a puha kanapéra. A lábaimat felpakoltam a dohányzóasztalra és csukott szemmel próbáltam pihenni, de Mike nem hagyott.
- Láttam a képeket rólad meg Robról – kezdte. A szívem meghasadt akárhányszor csak meghallottam a nevét.
Nagyot sóhajtottam. Nem most akartam vele közölni a rideg valóságot, de ha már így szóbahozta a dolgot, nem hagy más választást. Kedveltem őt, igazán, de úgy, mint ŐT soha nem szerettem és nem is lennék rá képes. Jó barátként azonban szükségem van rá.
- Igen, nos Mike… - alig bírtam kinyögni valami értelmeset.
- Ne is folytasd, tudom mi következik – mosolyodott el szomorúan. Tudja?! De honnan? – Szakítasz velem, igaz? – nézett egyenesen a szemembe.
- Nagyon sajnálom – suttogtam, és odamentem hozzá, hogy megöleljem, de ő leintett.
- Ugyan, ne sajnáld. Ez régen nem működött köztünk, csak én barom bebeszéltem magamnak, hogy majd biztosan újra belém szeretsz és boldogok leszünk – savanyúan nevetett.
- Mike, én szeretlek, csak nem úgy mint a társamat, hanem mint barátot – tettem a kezeimet a vállára. Hálásan rám mosolygott és megérintette az egyik kezemet.
- Ez is több a semminél.
Együtt nevettünk, s leültünk a kanapéra. Egy kissé fellélegeztem, azt hittem ennél sokkal nehezebb dolgom lesz vele. De meglepő mód higgadtan fogadta a tényeket, sőt már készült is rá.
- Akkor azt hiszem nekiállok összecsomagolni – csapott a térdeire és felállni készült.
- Nem muszáj elmenned – mondtam neki.
- Nem hinném, hogy ezek után együtt tudnék élni veled.
Ebben volt valami, hisz fordított esetben én sem szeretnék Robbal és Camillaval egy fedél alatt élni, és nézni az ő lámúrjukat.
Beleegyezően bólintottam.

Sajnáltam Mike-ot amiatt, hogy belém lett szerelmes. Én meg voltam olyan ostoba annak idején és újra kezdtem vele a kapcsolatot, holott visszagondolva már akkor is szerelmes voltam Robba, csak féltem beismerni még magamnak is az érzéseimet.
Mennyi szenvedéstől óvtam volna meg mindenkit, ha bátrabb vagyok és szembenézek az érzelmeimmel.
Cefetül kivoltam, amikor Rob közölte, visszaköltözik Londonba. Egy világ omlott össze bennem, úgy éreztem, hogy elszakítják tőlem a másik felemet. Napokig zokogtam, de ezt annak tudtam be, hogy Rob a legjobb barátom és nem akarom, hogy távol legyen tőlem. Milyen hülye voltam, Istenem! Már akkor is odáig voltam érte, és bármit megtettem volna, csak maradjon mellettem. A hülye fejemmel még azt sem vettem észre, hogy ez a részéről egy védekező mechanizmus volt. Látta, hogy a helyzet reménytelen velem kapcsolatban, ezért jobbnak látta elmenni, hogy ne szenvedjen többet.
Bárcsak visszaforgathatnám az időt, akkor megkímélhetném magunkat a boldogtalanságtól!

- Kész is vagyok – jött le három bőrönddel Mike az emeletről.
- Ma még igazán maradhatnál – ajánlottam.
- Kedves tőled, de inkább visszamegyek a szüleimhez, aztán nézek magamnak egy kisebb lakást. Gondolom Rob se örülne ha itt téblábolnék. Hogy nézne az ki? – próbált jókedvű lenni, de nem igazán sikerült előadnia magát.
- Semmit sem szólna – huppantam vissza a díványra. Mike kérdőn nézett rám, én pedig megadtam magam. Jó barát, nemde? – Nem vagyunk együtt – mondtam határozottan, ám a hangom az utolsó szónál elcsuklott.
- Micsoda? De hát azok a képek cáfolhatatlan bizonyítékok – állt értetlenül a dolgok előtt. Ó igen, akkor még együtt voltunk, bár titokban, de azóta sok nem várt esemény történt. Ezt nem akarom annyira az orrára kötni. Nem állok rá készen.
- Nem kell mindent elhinni, ami megjelenik a szennylapokban vagy az Interneten.
- Nem is az győzött meg, hanem hogy elmentél vele Londonba, meg se várva a könyvbemutató végét.
Szóval mindenki tud erről. Szuper! Most újra kezdődhet a végeláthatatlan cáfolási folyamat, ahol százezerszer kell majd elmondanom, hogy: „Nem, nem vagyunk együtt, és csak véletlenül voltam én is ugyanabban a városban.”
- Erről inkább most nem beszélnék.
- Nem is kell – ült le mellém és biztatólag megszorította a kezemet. – Kristen, én melletted vagyok, ha bármikor beszélgetni akarsz.
Ekkor könnyek szöktek a szemembe és elkezdett rázni a sírás. Mike kétségbeesetten zárt a karjai közé, én meg szorítottam az ingét és szüntelenül csak zokogtam.
Mennyivel könnyebb lenne Mike-ot szeretnem. Ő egy nemes ember, aki mindig mellettem állt, kitartott mellettem és védelmezett. De nem, idióta Stew ismét a rossz pasiba szeretett bele, akit soha nem kaphat meg! Naná!
- Hé, nyugodj meg – csitított és végigsimított a hátamon. A sírásom enyhülni látszott, kezdtem megnyugodni kissé.
- Kösz, hogy itt vagy velem – szipogtam. Elszakadva tőle láttam, hogy egy hatalmas könnyfolt ékesíti az ingje elejét. – Nagyon sajnálom – mutattam a hatalmas foltra.
- Semmiség – legyintett.
- Mit szólnál ha ma elmennénk valahova? Kikapcsolódás céljából – kérdeztem két orrfújás között.
- Remekül hangzik, de a mai nap nem jó – vakarta meg a fejét.
- Mi dolgod van? – kissé számon kérő volt a hangsúly, de ő ezt észre sem vette, úgy válaszolt.
- Egy sajtótájékoztató lesz az új filmem miatt. Ezért is kellett hazautaznom New Yorkból – magyarázta.
- Ja – és ekkor eszembe jutott, hogy kivel is játszott együtt. Jó, az túlzás, hogy együtt, mivel ő csak mellékszereplő volt, mégis kíváncsi voltam, hogy ő itt lesz-e ezen a bizonyos sajtótájékoztatón.
– Camilla is ott lesz? – érdeklődtem, bár nem tudom mit vártam. Miért lenne az jó, avagy rossz nekem ha itt lenne vagy sem?
Egy percig gondolkodott.
- Tudtommal nem – rázta meg a fejét én pedig fellélegeztem. Akkor tehát még nem térnek vissza Los Angelesbe. Ez megnyugtató.
- Akkor mit szólnál ha holnap este mennék el bedobni valamit? – kérdeztem izgatottan. Rég voltam egy olyan igazi, rúgjuk ki a ház oldalát buliban. Leszámítva azt a kocsmás incidenst, de ott inkább a ház rúgott ki engem, mint én őt.
- Benne vagyok.
Ez az!
Egy estére minden gondomat elfeledem és csak a pia számít!

/Lizzy/

Szerencsére hamar kiengedtek engem és a kislányomat a kórházból. Meglepő mód, koraszülött lévén nagyon erős szervezet van és nincs rászorulva az inkubátorra sem, de azért az orvos a lelkünkre kötötte, hogy fokozott figyelemmel kísérjük az éjszakáit, nehogy egy váratlan tüdőmegállás bekövetkezzen. Én amúgy is percenként nézek rá, amin Will rendszerint nevet, de sajnos az anyai ösztönöm nem hagy nyugodni.

Két napja voltunk otthon, mikor is úgy gondoltam, illendő lenne meghívnom magamhoz Robot és azt a nőt. Robbal, Kristen távozása óta nem beszéltem, csak anyával találkoztam, akit meg is róttam a viselkedése miatt. Elmagyaráztam neki, hogy szerintem helytelenül tette, hogy elválasztotta Kristent Robtól, de a szokásos hülyeségével traktált. Miszerint, Robnak Camilla meg a gyerek mellett a helye, nem fordíthat hátat nekik és ehhez hasonló badarságokkal untatott. Hiába közöltem vele, hogy ez a 21. század, ő hajthatatlan volt. És Robon sem láttam azt a hű de nagy csalódottságot. Tényleg ennyire örül, hogy apa lesz, vagy nem akarja kimutatni a valódi érzésit? Inkább újból bezárkózna és elfogadná a kialakult helyzetet, mintsem lépjen. Ismertem annyira, hogy tudjam, erről van szó. Egyszer már gyáva volt lépni Kristen ügyében, most nem hagyhatom, hogy újra elszúrja az életét.

Töltöttem mindenkinek narancslevet, majd szépen rápakoltam a poharakat egy tálcára, s így masíroztam vissza a nappaliba, ahol Rob és Will önfeledten beszélgettek April-ről.
- Camilla? – kérdeztem, ahogy letettem a fiúk elé a tálcát. Azonnal rávetették magukat az italra, s egy másodperc alatt eltüntették.
- Kint telefonál az erkélyen – mutatott rá Rob. Megfogtam a poharát, majd egészen közel lépdeltem az erkélyajtóhoz, persze a fiúk ebből semmit nem vettek észre, mivel épp April képeit vették sorra.
Úgy álltam az ajtóhoz, hogy kintről ne vegyen észre, én mégis jól halljak mindent. Most bármilyen szófoszlány aranyat ér.
Meg is csapta a fülemet pár kósza megjegyzés, ami igen csak furcsa fényben állítja föl Camillat. Először itt volt ez: „Persze, hogy Rob az apja. Senki más nem jöhet számításba szóval…” Ez önmagában fura volt, aztán jött még egy érdekes megjegyzés: „Semmi közöd hozzá, ez magánügy!” Nagyon dühös lehetett arra, aki hívta, mert csak úgy fortyogott, mikor belépett hozzánk a szobába. Persze próbálta titkolni, hogy baj lenne, én mégis átláttam rajta. Valami sántít körülötte, az biztos.

Az első gondolatom az volt, hogy talán nem is terhes, mivel Aprilre úgy nézett, mint egy földön kívülire, s mikor a kezébe adtam a picit, nem tudott vele mit kezdeni. Könyörgöm, egy leendő anyuka csak meg tud fogni egy gyereket!
Meg ott volt az is, mikor tisztába tettem és megkértem, hogy segítsen. Majd’ összehányta magát, holott szerintem ez egy természetes dolog.
De elvetettem az állterhesség gondolatát, mivel Rob csillogó szemekkel közölte, pár nap múlva elkíséri Camillat ultrahangra. Camilla semmi jelét nem mutatta, hogy ez ellenére lenne, sőt kimondottan boldog volt, hogy Robbal együtt mehet.
Mégis hibázott ez az egész szituáció.

A pontot az „i”-re a távozás előtti kis elszólása tette.
Elhívtam magammal, hogy csomagoljak nekik pár süteményt, s közben kérdezgettem.
- Gondolom izgatott vagy a baba miatt? – mosolyogtam rá, bár legszívesebben kidobtam volna a harmadik emeletről.
- Igen, de azért kicsit félek – állt a konyhapultnak támaszkodva és nézte, hogyan bajlódok a sütikkel. Tipikus!
- Ne aggódj, a szülés nem olyan rémes, mint amilyennek beállítják – próbáltam nyugtatni.
- Az nem izgat, mert minden bizonnyal császárral fogok szülni, inkább az foglalkoztat, hogy elveszítem az alakomat és Rob talán undorodni fog tőlem – ártatlan képpel adta elő mindezt. Kiesett a kés a kezemből, és döbbenten néztem rá.
- Ugye tudod, hogy császárral csak nyomós indokkal lehet szülni? – tettem fel neki a kérdést, bár felesleges volt, mert amilyen bárgyú biztosan nincs fogalma erről.
- A pénz sok mindent megold – vont vállat. Elképesztő ez a nő. Úristen, Rob, hogy képes ezzel együtt élni?! Amint alkalmam nyílik rá jól fejbekólintóm azt a hülyét.
Inkább más témára terelődtem, mert ezt hosszútávon nehéz elviselni.
- Hány hetes terhes is vagy? – ránéztem, látni akartam az arcát.
- Hét – jelentette ki gondolkodás nélkül.
- Mit maszatoltok már ennyit? – lépett be a konyhába szeretett férjem, Will.
- Kész is vagyok – mutattam a kész csomagocska felé. Átadtam Camillanak, majd egy rövid búcsút követően elmentek.

Lehuppantam az egyik fotelbe.
- Megnézem Aprilt – nyomott egy puszit a homlokomra Will. Kapóra is jött, hogy elment, mert így volt idő utánanézni pár dátumnak.
Felnyitottam a laptopom tetejét, csatlakoztam az Internethez, és lázas böngészésbe kezdtem.
Azt állítja, hogy héthetes terhes….
Utánajártam, hogy Robnak mikor fejeződtek be a forgatásai. A New Yorki utazás előtt két héttel fejezte be a filmet, és egy hetet volt otthon mielőtt elutazott volna arra a könyvbemutatóra. Szóval Camilla jól kitalált kis hazugsága már itt megbukott, hisz még a hülye is rájöhet, hogyha Rob lenne az apa, akkor csak három, esetleg négy hetes terhes lehet.
Ajaj Camilla, most elkaptalak! Kivel szűrted össze a levet az öcsém háta mögött?


Remélem azért tudtam valami újjal szolgálni! A véleményetekre természetesen most is kíváncsi vagyok :)

9 megjegyzés:

kriszty írta...

szzia én egy kicsit lemaradtam mivel nem mindig volt idöm na de most potolom ez a camilla nem találok rá szavakat milyen én már sejtem ki lehet az a bizonyos apuka remélem szegény krisz még én is elsirtam maga az utolsó 3 résznél na de nem ez a lényeg nem értem rob miért viselkedik olyan furin?Tudod mintha nem történt volna semmi krisszel mintha azt az 1-2 hét nem is történt volna meg jó gondolom fáj neki de nem is gyanakszik hanem simán beletörördik jó egy gyereket nem lehet nem szeretni na mindegy majd kiderül remélem minél hamarabb js még annyit clareen voltam nagyon meglepve jó megértem az indokait de nem számit neki a fia boldogsága ?na oké hadoválok itt össze vissza egy szó én imádom a töridet várom afrisst és elnézést hogy eddig nem irtam komit sok puszi....::)))

Névtelen írta...

Szia Lillucim!

ÁÁÁáááá, ez a fejezeted is valami fantasztikus lett! :) Nem is tudok szóhoz jutni. :D Fúú, nagyon tetszett Lizzy szemszöge. Nagyon rafinált. xD Először kihallgatja Camilla és az az idegen beszélgetését, majd kicsit kifaggassa azt a ribit. :) És nagyon okos is Lizzy, hiszen rögtön a gép elé ült és kutatott. Jaj, remélem hamar lebukik az a kis majom. :S xD
Az elején nagyon sajnáltam Kristen. :( Nem lehetett könnyű neki ott hagyni sem Londont, sem pedig Robot. :S De ez a Mike ügy kicsit elgondolkodtatott. Először azt hittem, hogy Mikenak semmi köze sincs Camillához, most meg kiderül, hogy együtt játszottak egy filmben. Nagyon furcsa. :/ Kristenék 1-2 hétig voltak távol, Mike pedig New Yorkba volt. Csak nem azzal akire én gondolok? Mert ha igen, akkor már sejtek valamit. xD
Robon pedig elcsodálkoztam. Úgy viselkedik, mintha nem is történ volna semmi. Mintha Kristen nem is számítana neki. De aztán ki tudja, hogy mi van lelke mélyén. Remélem, hogy majd lesz Rob szemszög is, mert szerintem, akkor mi is meg tudhatjuk, hogy mit érzett Robci. :)
Összesítve nagyon tetszett a fejezet. És már várom a következő részt. Sok sikert a szóbelikhez, nagyon szorítok majd neked. :) És szerintem ezek után Anti Camilla csoport fog létrejönni. xD

Millió puszi: Beus(od)

Nissy írta...

Szia!
Hihihi! Ez a kis picsa még hazudni sem tud???
Óhh, én Lizzy helyében inkább Camillat basznám agyon! (már bocs a kifejezésért!) Úgy rühellem az ilyen mocsok szemét állatokat. Remélem nem telik el sok idő, és minden ismét rendben lesz! Camilla meg elmehet az anyjába!
Pls siess a kövivel! És remélem Rob nem fogja félreérteni ezt a dolgot Kris és Mike között. Hisz ők csak barátok... na de mindegy!
Puszi:X:X:X

b írta...

Szia!

Nagyon, nagyon jó lett! :DDD
Maike és Camilla egy filmben szerepelnek? Gondolom a forgatáson történt a dolog és hogy Mike az apja (mikor mondtad hogy lesz még közük egymáshoz nem pont erre gondoltam, de ez még annál is jobb :D)...bocs ha lelövöm a poént... de legalább jól átgondolta volna dolgot... látszik hogy ostoba..
Lizzy ♥♥♥ imádjuk!!!! :DDDDDDDDDD
Kristen és Mike barátokként váltak el, ez az első olyan történet amiben jó fej Mike és nem egy köcsög fasz... szal tetszik! :D

Jaj autóversenyzős Rob? *.* Annyira várom már!!! :DDDD sok sikert hozzá! :) ♥

Várom a folytatást és az új törit is :)
puszi♥

Névtelen írta...

Ez az, ez az!!!!!
Tudtam, hogy Lizzyt szeretjük!!!!!:D
Remélem ő majd jól helyre teszi ezt a Camillát!
Alig várom már a következő részt!!!!

És persze az új törit is!!!

Ui.:Ismét nagyot alkottál!!!!

MaryAnn

Névtelen írta...

Bizony ám: Ajjaj, Camilla, kivel szűrted össze a levet??? :D
Engem is ez érdekelne a legjobban!!! :D
Bár már van is egy tippem! :) Szerintem Mike a válsz! hehe, az mekkora lenne! :D Nagyon bírnám!! :D Mivel szerintem, ha együtt forgattak, és ugye ez megvolt, meg ugye Kris és Mike között sem volt semmi jóideje, mint az kiderült (és ugye a pasik már csak hűtlenkednek ilyen esetben), szóval én már ezek alapján el is kezdtem kombinálni, ami pedig hozzá vezetne egy DND vizsgálat során! :D
Komolyan mondom, ha Te is így tervezted, akkor dobok egy hátast!! :D Már alig várom a folytatást!!! Nagyon izgatott vagyok!!!
Olyan jó, hogy Lizzy nem szívbajos, és igen is nyomoz a látszólag is fura Camilla után! Remélem mindent kiderít!!! :D
Bár gondolom addig még lesz pár bonyodalom, de sebaj!! Én várok!!! :D
Tetszett, és csak gratulálni tudok hozzá!!
Puszillak :D

zeno írta...

Szia!

Krist nagyon sajnálom,őszinte,végre hallgat az érzéseire,boldog,és innen óriásit zuhan,és egyedül marad...Na az lenne csak az slusszpoén,ha épp ő majd épp ő lenne majd várandós Robtól,és ő még csak el se hinné,mert Mike játssza a megértő barátot...Nekem aztán rohadtul nem szimpi a fickó,pláne,hogy mi tudjuk,köze volt Camillához.../Cserélje már ki a két srác a csajokat,mert a lányoktól ugye nem várhatunk ilyen ésszerű döntést,legalábbis Camillától...és akkor mindenki megkapja a szerelmét../no meg a saját babáját?/Rob számomra is rejtély:a baba,meg a kötelesség miatt elfelejtette volna Krist,meg az iránta érzett szerelmét is eltemette volna?Nem,azt azért nme hiszem...Nekm inkább olyan érzésem volt,azért akart elmenni az ultrahangra,mert azt hitte,nincs is baba...aztán meg beletörődött,hogy mégiscsak tőle terhes ez az önző ribi?Rob túl becsületes ehhez a számító,aljas betiához./Ebből biztos kiderült,hogy csatlakozom a team anti camilla klubhoz.Ha virtuálisan,meg gondolatban lehetne gyilkolni,már rég nem lenne kivel folytatnod a törit.../MIndenesetre remélem kapunk majd Rob szemszöget is,mert nagyon kíváncsi vagyok,mi jár a buksijában...Lizzy zseniális,benn bízok,hogy túljár az önző boszi agyán,neki eszébe jut,hogy DNS teszt is van a világon...
Kicsit bőbeszédű lettem,de a bonyik mindig beindítják a fantáziám...természetesen tetszett,és várom a kövit!!!!
Ja!És nagy kalappal a szóbelikhez!Ügyes leszel!!!!
csao zeno

Névtelen írta...

Szia!
Sajnálom Krist, hogy Rob miatt így kivan. Eddig próbálta takargatni az érzéseit, de most kifakadt. Fura, hogy Mike így elfogadja, hogy Kris elhagyta őt. Mégcsak mérges se volt rá.
Még a végén kiderül, hogy Mike az apja a kiscsaj gyermekének? Nem semmi fordulat lenne.
Kíváncsian várom, Lizzy ténykedését Camilla lebuktatása ügyében. Remélem bejön neki, meg is érdelemné.
agika

Edina írta...

szia:)
hajrá Lizzy ! :)
Remélem sikerül neki fogást találni az álnok kígyón!
Mike nagyon rendesen viselkedik krissel....vagy neki is vaj van a füle mögött?? :P
Robcinak meg minek csillog a szeme??? ultrahang ide vagy oda...
már sok nekem ez a bonyodalom ;)
jaj nagyon várom a folytatást!
üdv


kicsit bővebben? mit tudhatunk erről az autóversenyzős Robról?? :)