2012. november 11., vasárnap

Új blog + letöltések!!!


Sziasztok!

Nos, mint azt látjátok az oldalt teljesen megújítottam. Sokat gondolkodtam rajta, hogy mi legyen az új történettel, és arra a következtetésre jutottam, hogy megérdemel egy saját oldalt.
És természetesen szerettem volna, ha ez a blog csak és kizárólag RS történetet tartalmazna! :)
A Sometimes life isn't fair című történetem mostantól ezen a címen érhető el:

Jó lenne, ha egy páran olvasnátok!!! :) 

És hoztam Nektek még valamit. A Robsten történeteimet most letölthetitek, ha akarjátok.




És igaz, hogy ez még nincs kész, de azért feltöltöm a My life would suck without you-t is:  http://data.hu/get/5802444/My_life_would_suck_without_you.doc

Illetve van egy olyan részem a My life-ból, amit kivágtam, vagyis átalakítottam a történetet :D. Azt is megkapjátok: 
http://data.hu/get/5802799/Solo.doc

Ennyi lenne!
Remélem a másik blogon is viszontlátlak Benneteket, és azt is remélem, hogy nemsokára folytatni tudom a My life-ot! :)

Lilluci

Nincsenek megjegyzések: