2012. november 13., kedd

Almost Over - Breaking Dawn Pt.2. Soundtrack + The Twilight Saga OST DOWNLOAD


Sziasztok!

Mivel nemsokára itt van a Hajnalhasadás 2. részének premierje, arra gondoltam, szeretetnétek meghallgatni a filmben felcsendülő dalokat.
Persze lehet, hogy közületek már sokan hozzájutottak az albumhoz, de most azoknak szeretnék elsősorban kedveskedni, akik még semmilyen formában nem hallották a számokat.


Kíváncsi vagyok Ti, hogy vélekedtek az albumról. Szóval, ha van kedvetek nyugodtan írjátok meg Nekem ide a véleményeteket! :)
Nekem személy szerint ez az album tetszik a legkevésbé. :/ Valahogy nem az én ízlésemnek megfelelő dalok kerültek rá a korongra. Viszont Ellie Goulding, Bittersweet című szerzeménye egyszerűen fantasztikus lett!! *.* Amúgy is az egyik kedvenc énekesnőm Ellie, de ez a dal.....ahhh.

Jó szórakozást az albumhoz!!

Lilluci

U.i: én péntek este fogom megnézni a filmet, úgyhogy szombaton jön egy kis beszámoló Tőlem, Nektek! :) 
Ha közületek esetleg valaki  premier előtti vetítésre menne, az írjon egy-két szót róla. 


Reni kérésére felkerült a sorozat többi albuma is! ;)

TWILIGHT



NEW MOON



ECLIPSE



BREAKING DAWN Pt.1. 



Csak nekem tűnik úgy, hogy a filmek előrehaladtával egyre rosszabbak lettek a plakátok?! o.O

5 megjegyzés:

B írta...

Eddig ez a legrosszabb album... már az utóbbi kettő se volt egy nagy durranás, de ez... oO az egyetlen a mi tetszik rajta: GreenDay ♥ ők a legjobbak! És mint mindig most is hiányolom a Muse-t! :/

horváth renáta beáta írta...

hali

fel tudnátok tenni az elözö részzek albumait mert sajna nekem nincs meg
nagyon hállás lennék érte
üdv
Reni

horváth renáta beáta írta...

hali

köszönöm a feltöltéseket

a plkátok nos nehéz mert igazad is van és nem is
ami a könyvbe alig 2év alatt történik addig a való életbe már 4-5év nos az EMBEREK változnak és sajna ez a plkátokon is látszik h a rosz smink miatt ki tudja
üdv
Reni

Névtelen írta...

Szia!!
A plakátok annyira nem gáz, de ez az album? JAJ!!!
Puszi Orsi

Kaien írta...

Szia!

Nagyon régen keresem már ezt az albumot. Rettenetesen örültem, amikor megláttam a blogod.
Amilyen nagy volt a boldogságom, olyan rossz volt azt látni, hogy nem elérhető, már nincs fenn az album.

Egy hatalmas és pofátlan kéréssel fordulok hozzád. Át tudnád küldeni privát üzenetként, vagy megadni a linket, ahol elérted.

Köszönöm, akkor is ha a válaszod "nem".

Üdv.: Rita
shiba.kaien87@gmail.com