2013. január 14., hétfő

Kis technika gond!! :/



Sziasztok!

El nem tudom mondani mennyire restellem magam, amiért csak most adok életjelet magamról! Az a nagy büdös helyzet, hogy otthon kb. egy hete nincs internetem és sajnos nem jártam olyan helyen, ahonnan jelezni tudtam volna Nektek a problémát. Ma visszajöttem Dunaújvárosba jegyet beíratni, ezért gyorsan rittyentettem egy kis magyarázatot :) 
Azt tudom mondani - nem biztos még -, hogy szerdától ismételten lesz internetem. Ez persze sok mindentől függ, de eddig én is ezt a tájékoztatást kaptam. 
Tudom, hogy elvagyok maradva a frissel, de mivel most van minden barátomnak is vizsgaidőszak, csak ebben a rövid -nagyjából 1 hónapos - időintervallumban tudok velük találkozni. Két hete szinte minden nap mentem valahová, sőt, tegnap egyik barátnőmnek segítettem költözködni, szóval eléggé le vagyok mára strapálódva. 
Egy szó, mint száz, HÉTVÉGÉN FRISS!!! :D 
Tényleg bocsánat az eltűnés miatt, de nem tehetek róla! Ne tudjátok meg mennyit szentségeltem, mikor akartam fellépni az oldalra és vagy 100x-ra sem ment :/ 

Puszillak Titeket, és hétvégén remélhetőleg leszek már!!! ^.^

Lilluci

1 megjegyzés:

Sophie írta...

Semmi baj várni fogjuk az újat!
Puszi
@SophieCuCu