2011. július 25., hétfő

Új kinézet + ízelítő :D


Sziasztok!!

Először ismételten köszönetet szeretnék mondani mindazoknak, akik írtak kommentet a befejező részhez!!! (L) (még mindig lehet, szóval hajrá)
Olvastam, hogy sokan elnézést kértek, amiért ritkán írtak nekem. Ezeknek az emberkéknek üzenem, hogy: Semmi baj, nekem a pipa is ugyanannyit számít!!!
Örültem, hogy mindenki pozitívan értékelte a végkifejletet. Nem lett túl nyálas se semmi. (főleg a te véleményedtől tartottam Bells) :D
Még 1x örök hálám nektek, nélkületek ez nem jött volna össze!!!
Szinte az összes komit könnyes szemmel olvastam végig, olyannyira szépeket írtatok nekem ^^


És akkor most ugorjunk is egyet. Mint az látjátok a blog teljesen új arculatot kapott, ennek pedig nem más az oka, minthogy csütörtöktől vagy péntektől új történet indul :)
Sokan kérdeztétek, hogy miről is szól ez az új sztori.
Nos, felteszek egy kisebb részletet, és abból talán kiderül pár dolog;) (páran már ismerhetitek, de talán akad még olyan emberke, akinek újdonság lesz)

Jó olvasást!

Lilluci

U.i: egyébként tetszik ez az kis arculatváltás?


/Kristen/

...

- Kristen, kérlek segíts megteríteni – jött anya hangja a konyhából. Fogtam magam és kérésének eleget téve szépen sorjában letettem a tányérokat a gyönyörűen megterített asztalhoz, majd az evőeszközöket, a poharakat, és végül a szalvétákat helyeztem le. Büszke voltam az alkotásomra.
- Ő pedig itt a lányom, Kristen – hallottam meg apa hangát a hátam mögül. Egy mosolyt magara erőltetve fordulta meg, hogy köszönteni tudjam a vendégeinket.
A konyhában egy harminc év körüli nagyon helyes férfi, és egy nála nem sokkal fiatalabb, ugyancsak hímnemű egyed álldogált. Megköszörültem a torkomat, majd kezet nyújtottam az idősebbik felé.
- Kristen, nagyon örvendek – a mosolyom nem volt szívből jövő.
- Bradley, úgyszintén – csókolt kezet. Ezt azért túlzásnak találtam.
A sikeres bemutatkozás után a másik férfihoz fordultam, aki mindenhová nézett csak rám nem. Feltérképezte a konyha minden egyes kis négyzetcentiméterét, és csak aztán tüntetett ki a figyelmével, mikor apa a vállára helyezte a kezeit.
- Kristen, ő itt Robert Pattinson, a legújabb tehetség, aki esélyt kap, hogy bebizonyítsa, ő mindenidők legjobb autóversenyzője – apa nem is tudta volna leplezni mennyire odáig van új versenyzője miatt.
- Szervusz – nyújtottam felé is a kezem, de ő nem fogadta el. Gúnyosan rám mosolygott, s élcelődő hangon megszólalt.
- Te vagy Alex volt nője, ugye?
Hirtelen a torkomra fagyott a szó. Nem kellett volna meglepődnöm, hogy tud erről, de, hogy csak így a fejemhez vágta, egy tőr volt a szívembe.
Csak pislogtam bambán, és vártam, hogy végre valaki kimentsen ebből a lehetetlen helyzetből. De semmi sem történt.
- Robert, Bradley, ne ácsorogjunk itt, gyertek a nappaliba. Ott mégis csak kényelmesebb – tárta ki a kezét, mutatva így az utat, apa.
Néztem, a két idegen távolodó alakját. Mikor látóhatáron kívülre kerültek, leroskadtam egy székbe, és hangosan, egyeletlenül kezdtem venni a levegőt. Ki ez a Rob, hogy az első találkozásunkkor csak így letámad?
Mégis, a szemében bujkáló szemtelenség ellenállhatatlanná tette, de akkor sem indíthat így. Ehhez nincs joga!
- Kristen, minden rendben? – kérdezte anya, amint meglátta halálra vált arcomat.
- Igen, csak kicsit elszédültem – füllentettem. – Segítsek még valamit? – kérdeztem.
- Bevihetnéd az italokat a fiúknak – mutatott a tálcára helyezett pezsgőspoharakra.
- Azt nem vinnéd be inkább te? – kérdeztem könyörgőn. Furcsán méregetni kezdett.
- Történt valami, amiről én nem tudok? – kíváncsiskodott.
- Nem, csak…..én inkább elkészítem a süteményt – ugrottam a sütőhöz.
- Rendben. A tejszínhab a hűtőben van, a meggyet pedig a pultra készítettem.
Bólintottam. Anya el sem tudta képzelni mekkora kőtől szabadította meg a szívemet.

...

Hát ennyi lenne a kis ízelítő, remélem választ kaptatok a kérdéseitekre......vagy épp most bizonytalanodott el mindenki? :D
Nyugodtan lehet ehhez is írni!

7 megjegyzés:

Nissy írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszik ez a történet! Már hallottam róla... vagyis olvastam... és remélem, hogy majd egyszer azt a stréberest is folytatni fogod...:)
Alig várom, hogy hozd a folytatást...
xoxo
N.

Fanni írta...

Hát ajánlom hogy mindenkinek tetsszen az új kinézet különben felkutotak mindenkit és jól a fejére olvasok :D:D:DD Amúgyamúgy ezt már egyszer felteted egészben, emlékszel?
Ja igen, Streberobci. Ugye tudod, hogy halálra foglak idegesíteni ha nem állsz neki hamarosan? Muhaha.
Ja és még valami. Gondolom tudod, mire gondolok. Khm. Én jövő héten Harkányban leszek, de ettől függetlenül utána megpróbálok nekiállni az írásnak, ajánlom hogy te is kezdj neki hamarosan mert összeakasztjuk a bajszunkat. :D Mikor számíthatok az első bétafeladatomra? ^^ Juuuj akartam mondani, hogy néha működik az ingyenes facebookom, szóval ott írhatsz majd nekem üzenetet és hátha tudok is majd válaszolni amíg nem leszek itthon [: Meg oda is küldheted első körben az "anyagokat" ;D
Zsötemboku

B írta...

Az én véleményemtől? :D ♥
Tudod, hogy nem írnék rosszat!
AM tetszik a dizájn ;) A történetet meg már epekedve várom :DDD ♥
Chatbe írtam, mail címem miatt de ide is íróm biztos, ami biztos alapon :)
szucs.beata96@gmail.com
Köszi Lillum ♥♥♥

Lizzyke írta...

Szia szívem :)

Azt hiszem, nem mondok újat azzal ha azt mondom bár ez sejthető volt, hogy ezt is imádni fogom :)

Az új kinézet is fantasztikus, nagyon klassz lett :)

A törit pedig epekedve várjuk. Kíváncsi leszek mi lesz ebből, Rob jól indított Kristennél :DD
Autóversenyzős, hát ilyen még tényleg nem olvastunk. Sok sikert hozzá előre is, és nagyon várjuk az első fejlit :)

Millió pusszantás, közbe én is ellépek Derek-ezni :D

Pussza ♥♥♥♥♥♥

Névtelen írta...

Szia!:)
Nekem ismerős ez a kis ízelítő:) Nagyon imádom bennem nagyon sok kérdés merült fel és remélem hamarosan választ kapok majd ezekre:) Nagyon várom az első fejezetet igazán izgatott vagyok:) Az új kinézet csodás:) Nagyon jól kitaláltad. A történet nagyon különlegesnek ígérkezik sehol nem olvastam még ehhez hasonlót:Ö Puszi: Katta

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon tetszik az új dizi, remekül eltaláltad!!! =D
A történetre pedig egyre jobban kíváncsi vagyok, már várom, hogy végre felkerüljön az első feji!
Puszi
reni :)

Connie írta...

Csatlakozok az előttem szólókhoz. Nekem is nagyon tetszik az új kinézet. Egyszerű, de nagyszerű és szerény véleményem szerint így a legjobb. Olvasni is lehet normálisan, a szemem sem fájdul meg meg ilyenek.:D Szóval nagyon jó lett.:)
Én is kíváncsian várom, hogy hogyan fognak alakulni a dolgok az új történetbe.:)