2011. július 5., kedd

Almost Lovers - 22. rész


Sziasztok!

Nos, íme, megérkezett a 22. rész is ;)
Melinda köszi szépen, hogy felhívtad a figyelmemet a képpel kapcsolatban(előző bejegyzés). Kár, hogy nem igazi volt, de manipnak viszont 5*ös! :D
Na, de nem is húznám a szót, elöljáróban csak annyit, hogy én imádtam megírni ezt a részt:D

Jó olvasást!

Lilluci

U.i: köszönöm szépen, hogy már 36an követtek ^^ (L)



22. rész

/Kristen/

Pár perce még azt hittem, esélytelen, hogy Robbal mi valaha is boldogok legyünk, de Lizzy életmentő telefonja után teljesen átértékeltem a dolgokat. Igen is küzdeni fogok, hogy visszakapjam a szerelmemet!
Ha csak a fele igaz abból, amit Lizzy az imént közölt velem, akkor Camillát egyesével fogom megszabadítani a hajától. Hogy tehet ilyet egy ember? Képes lenne magához kötni Robot, holott nagyon jól tudja, nem szereti őt? Elmebeteg! Na és Mike…?

Azonnal fel is hívtam őt.
- Kristen, micsoda meglepetés – a hangja örömtől csengett.
- Mike, beszélnünk kell! Fontos – nem volt kedvem jó pofizni, ha kiderül, hogy ő csinálta fel a nőt, képen törlöm.
- Oké, hol találkozzunk? – lediktáltam neki ennek a háznak a címét. – Fél óra és ott vagyok.
- Rendben, addig is, szia – letettem.

Fél óra és talán újra együtt lehetek Robbal. Csak ez éltetett!

/Rob/

Alig tudtam kitámolyogni a lakásból, olyannyira sokkos állapotba kerültem. Mégis mi a fészkes fene folyik itt?!

Az egyik percben még felhőtlenül boldogok vagyunk, a másikban pedig kiadja az utamat. Nem értem én ezt! Vagyis értem. Nem akar elválasztani a gyerektől, annak ellenére sem, hogy tudja, nélküle beleőrülök az életbe. Tudta, hogy csak akkor engedem el, ha a szemembe mondja, nem szeret már. Meg is lepődtem, hogy mindezt milyen elszántan, és határozottan vágta a fejemhez. Egy pillanatra meginogtam, vajon tényleg igazat mond-e, aztán felrémlett előttem az eddig kettesben eltöltött idő, és megróttam magam, amiért ilyen képtelenség egyáltalán az eszembe jutott. Minden mozdulata, érintése, és a tekintete is azt tanúsította, igen is szerelmes belém. Most mégis hagyja, hogy szenvedjük, csakhogy a gyerek mellettem nőjön fel. Mi ez, ha nem színtiszta önzetlenség? Ha lehetséges, most még jobban beleszerettem ebbe a csupa szív nőbe.

- Hú haver, te aztán benne vagy a slamasztikában! – ütött vállon a mellettem ülő kissé spicces alak. El is feledkeztem róla, hogy mindezt vele is megosztottam, nem csupán belső monológot daráltam. – Még két sört! – intett a pincér felé.
- Nem kéne többet innom – vallottam be, ahogy az előttem lévő üvegekre tekintettem. Felsorakozott vagy hat.
- Dehogy nem kell. A bánatra a legjobb orvosság a pia.
Vállat vontam. Ha ő mondja.
- És Rob, mégis mit szándékozol tenni ezzel a Kristennel? – érdeklődött, majd beleivott az éppen csak kihozott üvegbe.
- Várok pár napot amíg lenyugszik, aztán újra visszahódítom – kezdett a fejembe szállni a pia, mert minden egyes kiejtett szónál megakadt a nyelvem.
- Helyes! – koccintotta össze az üvegeinket. - Istenem, ezek a nők aztán szépen padlóra tudnak küldeni minket férfiakat!
- Különleges képességük van, az biztos – ismertem el.
- És mi lesz a másik csajszival, aki megesett?
Fátyolos tekintettel néztem rá. Ezen még nem is gondolkodtam, teljesen lefoglaltak az elmúlt események.
- Szakítok vele, természetesen – nevettem fel. – A gyereket pedig látogatni fogom rendszeresen.
- Öcsém, tényleg nem lennék a helyedben! Ez az ügy rohadtul komplikált, és ahogy észrevettem, ez a Kristen bige nagyon a szívén viseli a kölök helyzetét.
Hogy lehet az, hogy egy vadidegen öt perc beszélgetés után tisztán látja a kialakult helyzetet? És még csak nem is józan!
- Ja, de kénytelen lesz elfogadni a döntésemet. Szeretem őt, és tudom, hogy ő is szeretem engem. Nem tagadhatja meg a nyilvánvaló érzéseit, és legfőképp nem tagadhat meg minket a boldogságtól! - lelkesültem fel egyszeriben.
- Szerintem, ma már el is kéne kezdened a puhítását – adott tippet újdonsült barátom.
- Hogy képzeled? – kérdeztem, de majdnem leestem a székről, ahogy felé fordultam.
- Most mit magyarázzak ezen cimbi? – tette a kezeit a vállamra és barátilag magához húzott, majd bizalmasabb hangot ütött meg. – Elmész hozzá, megdöntöd, elmondod neki mennyire belevagy zúgva, és hogy semmi mást nem akarsz csak vele lenni, meg ehhez hasonló nyálas szarságokat. A kicsike inni fogja minden szavadat, és nem lesz kifogása a dolog folytatása ellen – kacsintott rám.
- Ez bejött neked valaha? – kérdeztem.
- Naná! A csajok bírják ha egy pasi kitárulkozik, főleg ha előtte jól meghúzták őket.
- Te egy rohadt nagy seggfej vagy, ugye tudod? – kérdeztem nevetve.
- Most erre mit mondjak? – húzta ki magát. – Szóval, elmész Kristenhez?
Lehúztam a maradék sörömet, és határozottan rávágtam:
- Igen – fogtam magam - és igaz kissé döcögősen, de - elindultam életem értelme felé, hogy bebizonyítsam neki, mennyire megőrülök érte.
Bármilyen hülyeséget kitalálhat, én nem fogom elengedni őt!

/Kristen/

Tűkön ülve vártam, Mike megérkeztét. Le-föl járkáltam a nappaliban, és szünetlenül csak az zakatolt a fejemben, hogy Robbal nemsokára újra együtt lehetünk.
Ebben a pillanatban megszólalt a csengő. A szívem gyorsabban kezdett verni, a pulzusom biztosan az egekbe szökött.
Izzadt kezemet a nadrágomba töröltem, úgy nyitottam ajtót egykori kedvesemnek, akiről ha kiderül, hogy köze van ehhez az egészhez, kiherélek.

- Szia, Kris – mosolygott rám kedvesen.
- Szia, kérlek, gyere be! – mutattam utat.
- Húha, ez aztán szép lakás – nézett körbe elismerően. – Nem is tudtam, hogy elköltöztél – nézett rám meglepetten.
- Mert nem is – gyorsan leültem a kanapéra. Mielőbb túl akartam esni ezen az egészen.
- Akkor nem értem. Kinek a lakása ez? – leült mellém, és kíváncsian fürkészte az arcomat.
- Ez Rob lakása – vallottam be félszegen. Döbbenten nézett rám.
- Szóval ti megint együtt vagytok? – érdeklődött.
- Nem egészen – sütöttem le a szemeimet. Rohadt zavarba ejtő egy helyzet!
- Értem, ti szeretők vagytok – nem kerülte el a figyelmemet a hangsúly. Megrovó és számon kérő volt.
- Igen – néztem egyenesen a szemeibe.
- Hogy tehetted ezt Kristen? Miért alacsonyítottad le magad ennyire? Felfogod, hogy ezzel Camilla érzéseit a sárba tiprod?!
Ez volt a végszó, ugyanis elborult az agyam.
- Ő kezdte ezt az egészet.
- Tessék?
- Szerintem, te sokkal jobban tudod miről beszélek – mértem végig. Idegesen felpattant a kanapéról.
- Mi ez az egész? Miért hívtál ide? – a hangja egy oktávval feljebb csúszott.
- Mike, teljesen őszintének kell lenned velem. Tekintettel arra, hogy egyszer sokat jelentettünk egymásnak, és arra, hogy most barátok vagyunk – odasétáltam hozzá, és a vállára helyeztem a kezeimet.
- Kristen… - súgta a nevemet elgyötörten. Szinte mondania sem kellett semmit, tudtam, Lizzy összes szava igaz volt.
- Mondd el, mi történt közted és Camilla között, kérlek! – kértem. Az ő szájából akartam hallani.
- Ezt…honnan tudtad meg?
- Nem fontos, csak arra vagyok kíváncsi, lefeküdtél-e Camillával?
- Igen, lefeküdtünk – hajtotta le a fejét. – Sajnálom.

Legszívesebben a nyakába borultam volna, de most egészen más helyzetben voltunk. Ezen múlhat mindannyiunk jövője.
- Mesélj el mindent – kértem, s visszaültem a kanapéra. Tétován álldogált, nem igazán tudott mit kezdeni a helyezettel. Tudtam, hogy nehéz neki a volt barátnője előtt beszélni arról, mi történt közte és egy másik nő között, aki nevezetesen az én mostani kedvesem párja.
- Biztosan ezt akarod? – kérdezte, miközben visszaült mellém.
- Természetesen. Mike, most a boldogságunk forog kockán – néztem egyenesen a szemeibe.
Nagyot sóhajtott, majd belekezdett a mesélésbe.
- Nem kertelek, inkább belevágok a közepébe – ideges volt, folyamatosan tördelte a kezeit. – A film forgatása közben kezdtem egyre közelebbi kapcsolatba kerülni Camillával. Ez részben azért lehetett, mert a mi kapcsolatunk annak idején nem volt valami felhőtlen – félénken nézett rám. Talán azt várta, hogy leharapom a fejét, pedig ez eszembe sem jutott. Valóban, a kapcsolatunk akkorra már eljutott egy olyan szintre, ami a menthetetlen kategóriát súrolta. Mégis, voltunk olyan ostobák, hogy a problémáinkat észre sem véve folytattuk ezt a látszat viszonyt. Nevetségek voltunk, és legfőképp szánalmasak!
- Szereted őt? – ez érdekelt a legjobban.
- Igen. Azóta, hogy megismerkedtem vele – a hangja elgyötörten csengett. Közelebb csúsztam hozzá, és bíztatólag végigsimítottam a karján. – Kristen, én nem akartam ezt!
- Tudom – öleltem át. Szívből sajnáltam. Mike nem rossz ember, csak épp egy szívtelen nőszemélybe szeretett bele. – Mike, van itt még valami… – kezdtem bele idegesen. Most jön a dolog legnehezebb része. Közölni valakivel, hogy a várandós szeretője talán az ő gyermekét hordja a szíve alatt, nagyon szívtelen dolog, de sajnos nincs választási lehetőségem. Tudatnom kell vele a tényeket.
- Igen, én vagyok a gyerek apja – mondta, holott nem is kérdeztem.

Teljesen ledöbbentem, a szemeim kikerekedtek. Köpni, nyelni nem tudtam, olyannyira sokkolt a hír. Persze, ez még mindig jobb, mintha Rob lenne a tényleges apa, de szembesülni azzal, hogy az egykori szerelmem ejtette teherbe a mostani szerelmem barátnőjét…..Istenem, kissé abszurd helyzetben vagyunk!
- Egészen biztos ez? – kérdeztem remegő hangon.
- Igen. Miután elmesélted nekem, hogy Camilla terhes, azonnal felhívtam őt. Tudtam, hogy a kapcsolata Robbal nem felhőtlen…miattad. Először persze tagadta a dolgot, de mikor hazajött Londonból, felkerestem – rám emelte a tekintetét. A szám tátva maradt ezektől az információktól.
- Folytasd! – utasítottam. Addig nem akartam közbeszólni, amíg nem hallottam az egész történetet.
- Elmentem hozzá, és kikényszeríttettem belőle az igazságot. Zokogva vallotta be, hogy nem Rob gyerekével várandós, hanem az enyémmel. Azonnal arra kértem, hogy legyen velem, de ő félt.
Itt nem bírtam megállni szó nélkül, közbekérdeztem:
- Mégis mitől?
- Attól, hogy Rob ezek után, hogyan fog viszonyulni hozzá. Mert ez mégis csak egy nagy hazugság. Elpanaszolta azt is, hogy mióta hazajöttek Los Angelesbe, Rob az egész napját máshol tölti. Én azonnal rájöttem mi folyik itt. Neki sem kellett sok rávezetés, világossá vált előtte is, hogy ismét együtt vagytok – az együtt szót idézőjelbe tette.
Lefagytam. Nem akartam hinni a fülemnek.
- Camilla tudta, hogy Rob nem szereti őt, sőt, hogy nem is az ő gyerekét várja, mégis vele maradt?! – eddigi életem során ennél vérlázítóbb dolgot nem igen hallottam.
- El akarja mondani Robnak az igazat. Amikor ti titokban együtt voltatok, mi is találkoztunk. Megbeszéltük a dolgokat, és elhatároztuk, együtt neveljük fel a gyermekünket – elmosolyodott.
A levegőt szaggatottan kezdtem el venni. A tüdőmből az összes oxigén kiszorult.
Ez az egész történet rosszabb, mint egy Brazil szappanopera!
- Akkor miért hívogatta egyfolytában Robot? – kérdeztem feldúltan, mert nagyon jól emlékeztem rá, hogy nem egyszer zavart meg minket.
- Túl átlátszó lett volna, ha egyik napról a másikra nem is érdeklődik iránta – adta a kézenfekvő választ, Mike.
- Szóval tervet készítettetek – állapítottam meg.
- Valami olyasmi – vakarta meg a fejét.
- Felfogtad, mit csináltatok?! – förmedtem rá mérgesen. – Amíg ti szépen kifundáltátok ezt, Robot majd’ megölte a lelkiismeret furdalás a „gyereke” miatt. Szenvedtünk, mert tudtuk, nem maradhatunk együtt. Közben ti jól elvoltatok és tervezgettétek a szépséges jövőtöket. Ez kész, Mike! Felfogod mennyi kárt tettetek?! Tudod te, milyen mindennap úgy ébredni, hogy attól félsz, talán ez az utolsó nap, amit a szerelmeddel tölthetsz? – szinte már üvöltöttem. Iszonyatosan mérges voltam rá.
- Kristen, nézd a mi helyzetünket is – kérte.
- Mit?! Nézzem azt, hogy Camilla boldogtalanná varázsolta az életemet azzal, hogy ráerőltette a beteges vágyit Robra?! Vagy, hogy a volt szerelmem megcsalt, és gyereke lesz a szeretőjétől?! Mégis mit kéne olyan kurva jó színben látnom?!!!
- Kristen… - könyörgő hangja hallatán se tudtam megenyhülni.
- Ne Kristenezz itt nekem! Rohadt nagy hibát követtetek el. És ebből se ti fogtok kijönni vesztesen.
- Tudjuk, hogy fájdalmat okoztunk nektek. Sajnálom – hajtotta le a fejét. Fasza, még ők lesznek a végén az áldozatok, akiket sajnálni kell! Basszák meg!
- Bazi sokat érek a bocsánatoddal, Mike! – idegbeteg lettem, nem is tudtam volna leplezni az ellenszenvemet irányukba. Gyomorforgató érzés rájönni, hogy a legközelebbi ismerősöd – aki nem mellesleg, egykor sokat jelentett a számodra – galádul átgázol rajtad. Mit kéne tennem, jó képet vágni az egészhez? Elmondani, hogy: Mike, egyáltalán nem haragszom, sőt megértem miért titkolóztatok, azok után is, hogy megbeszéltétek, együtt lesztek. Na, ezt várhatják!
- Nem akartam, hogy haragban váljunk el – át akart ölelni, de én arrébb csúsztam a közeléből. Hozzám ne érjen a mocskos kezeivel!
- Mike, az a nagy büdös helyzet, hogyha én most nem hívlak el ide, ki se derül, hogy te mindvégig tudtál erről az egészről. Hogy voltál képes így a szemembe nézni?! És én még sajnáltalak. Azt hittem te vagy az áldozat, most pedig kiderül, hogy ugyanolyan szarkeverő vagy, mint a szerelmed! – idegesen köptem felé a szavakat. Nem érdekelt ha megbántom.
- Nekem is nehéz volt ez a pár nap. Főleg, hogy ma Rob ment el helyettem az ultrahangra.

Bevillant a kép, ahogy Rob szorongatja azt a képet. Jézusom! Rob.
Teljesen össze lesz törve ha megtudja, nem ő a gyerek apja. Teljesen elfogadta már a helyzetet. Ő mindig is könnyen sebezhető lélek volt, és ha most szembesül vele, hogy csúnyán átverték, magába fog zuhanni. Ezt nem engedhetem meg! Nem szenvedhet két ilyen szemétláda miatt. Mellette leszek, támaszt nyújtok neki a nehéz időben. Egy kis idő elteltével talán sikerül neki feldolgoznia mindezt.
- Elég! – intettem le. – Ne csinálj magadból áldozatot, kérlek – szúrós pillantást lövelltem felé. – Most menj el! – utasítottam.

- Remélem ez volt életünk utolsó találkozása – ezt már az ajtóban állva mondtam neki. Kinyitottam neki a bejárati ajtót, minek következtében kellemes hűs szellő járta át egész lényemet. Friss levegővel telítődött meg a tüdőm. Végre újra tudtam felszabadultan lélegezni.
- Kérlek! – könyörgött nekem, majd megölelt. Álltam, mint egy szobor, földbegyökerezett lábbal.
- Bravo! Bravo! – hallottam meg az ismerős hangot, amint közvetlenül előttem felcsendül. Taps is társult a rekedtes hanghoz. Beleremegtem a felismerésbe. Rob az.


Most aztán kiadhattok magatokból mindent!!
Tudjátok, ha nem írtok, mert kis lustik vagytok, akkor legyetek oly' kedvesek és pipálgassatok, az is sokat jelent!! ^^
Köszönöm(L)

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Hűha!!! Nem is találom a szavakat! Remek rész lett! =D
Kris rendesen kikelt magából, és teljesen jogosan! Saját bőrömön tapasztaltam már én is, milyen az, ha egy hozzám közel álló személy végig átver! Rob-ot pedig már előre sajnálom, és nem csak azért, hogy vele is és az érzéseivel is játszottak, hanem azért is, mert szerintem szokásához híven elhamarkodott következtetéseket fog levonni abból, hogy Mike-ot Kris-szel találta...
Mondjuk szeretik egymást annyira, hogy ezen is túllépnek majd mihamarabb!!!
Gratulálok a fejihez! Nagyon tetszett! =D
Kíváncsi leszek a továbbiakra!
Puszi
reni :)

Névtelen írta...

ELSŐ!!!!!!!!! =D

ui.: ez az előbb lemaradt!!! ^^

Névtelen írta...

Szia
Ne már most abbahagyni? Azhoz képest mondjuk nem néztem volna ki Mikeékból, hogy így megbeszélik. Mármint Camilla nem adja be a derekát mivel az elején nagyon ragaszkodott Robhoz. Azért ennek örülük, de Krisz most bajban van. Egy piás pasival megértetni hogy most mi is van. Lesznek itt még bonyodalmak.
Egyszóval ismét nagyon jól sikerült!
Gratula
Puszi Orsi

Névtelen írta...

Szia!
Hűűűűűűűűűűűűű, ebből mi lesz?
Kris végre tudja, hogy nem Robé Camilla gyerkőce, ráadásul alaposan csőbe húzták mindkettőjüket, főleg Robot, erre betoppan Rob, pont akkor, mikor Mike távozóban van. Rob egy kissé be is van csípve - sőt lehet, hogy nem is kicsit -, így még félreértehőbben látja a helyzetet, nem tud világosan gondolkodni. Szépen el fogja mondani mindennek Krist, pedig semmi oka rá. Nem lesz egyszerű összebékíteni őket.
Robnak se lesz könnyű feldolgozni, hogy a gyerek végül is nem az övé, hanem Mike-é.
Mi lesz még itt?
Nagyon-nagyon várom a következő fejezetet.
Ágika

b írta...

OMG! OMFG! OMFG! :ooooo
Ne már... WTF? :D
Ez ultra szuper, király lett!!!!
Áhh ez hatalmas volt! :DDDDD
Komolyan, végre egy igazi belevaló vagány Stew! jeeeeh! :D Komolyan, meglepett a fejezet!
Azt hittem, majd Kris meg Mike valamit éppen csinálnak, és Rob akkor lép majd be, és félre érti a helyzetet, aztán Kris könyörgések között (vagy Lizzy) elmondja neki az igazat, de ez ezerszer jobb lett! Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy Krisre is haragudni fog vagy nem... mert Mikenak lehet bemos egyet, ami nem rossz ötlet! :D De Krisre ugye nem fog haragudni? Remélem nem!
Camilla remélem gyorsan eltakarodik Mikekal együtt, aztán nem kavarnak tovább, mert áhh betegek! Hülyék egyszerűbb lett volna már az elején elmondani az igazat... de hát kellenek a bonyodalmak, tudom én ;) :D
Kibékülést!!! :PPPP
Várom a kövit!
puszi Lillum ♥

Névtelen írta...

Ááááá Neeeeeeeeeeeeeeeee :O:O
Úristeeeeeen. Itt abbahagyni. Idegölő ugye azt tudod?? :D Jujj szegény Rob. :( Biztos nagyon szomorú lesz ha megtudja hogy nem ő az apa. De legalább boldogok lehetnek Kristennel.De azért ugye Kristennek hamar megfog bocsájtani? Mike-nak meg bemoshatna egyet. :D Camilláról meg csak ennyit írok: FUJJ:D^^ Nagyon tetszett ez a fejezet is. Gratulálok. <3 Dinuss. :)

Connie írta...

Eszméletlen, hogy miket nem gondolsz ki.:) Nagyon jó lett ez a fjezet is! :) Annyira remélem, hogy Rob részeg fejjel nem fog alaptalnul vmi hülyeségeket vágni Kristen fejéhez, mert gondolom az is benne van a pakliban. Maradjon inkább amellett, ami miatt úgy döntött elmegy Kristenhez. Hódítsa vissza...:) Mike húzhat valahova Camilliával együtt, de minél előbb.:D Szegény Rob. :(És ugye hinni fog Kristennek, amikor elmondja neki, hogy nem ő a gyerek apja? Mert ugye a következő részben Krsiten megmondja neki? :) Sorolhatnám még itt a kérdéseimet, mert van belőle egy néhány, de tudom hiába... Ugysem felelsz rájuk, majd csak a következő fejeztekből derül ki.:)) Csak bírjam ki addig.:))

Orsi írta...

Szia Lillum! :)

Hirtelen azt se tudom, h hol is kéne kezdenem. Elsőnek is egy nagy nagy bocsi, h nem írtam eddig, de kitartóan pipálgattam. Azt hiszem, te is tudod, h az lustaság nagy nagy úr. :) de most már megpróbálok vissza szokni erre a komizgatásra, mert tudom, h neked sokat jelent. :)
A fejezet meg valami igen jó volt :) nem gondoltam volna, h ha nem is teljesen higgadtan, de ilyen szinten tudják majd megbeszélni a dolgokat. Végre legalább vmit Mike is tett, és legalább ezt elmondta teljesen őszintén :) Ezt azért nem néztem volna ki egyikből se, h ilyen szinten átvágják Krisséket és aztán még ők az áldozatok.... -.-
nah és a vége?! az meg mi Bogaram? :D ez aztán tényleg függő vég :D és nem is lett volna az igazi, h ha nem jön Rob :)azért bízom benne, és ahogy ismerlek nem szereted te se nagyon a komplikációt és azért csak kibékíted őket :) Rob meg csak nem olyan hülye ittasan, h ne hinné el Kristennek, de nekem van egy olyan érzésem, h ez nem lesz olyan sima menet mint aminek kinéz :) de ha még is az lesz én annak csak örülni fogok :) Nagyon szeretem az írásod, de te azt már nagyon is tudod :) sajnálom, h vége lesz, mert rendesen a szívemhez nőtt a történet, de legalább még elolvashatom, ha úgy lesz kedvem :)
Nagyon várom a folytatást :)
Remélem minden a legnagyobb rendben van feléd és ha lesz időd írhatsz nekem mailt, h milyen volt a tali :) majd írok én is neked, h mi a szitu most velem :) ^^
Szeretlek♥♥
Orsii :)

Lizzyke írta...

Sziaaaa!

Itt jön az, hogy TUTTAMÉNNN!
Annyira sejtettem, hogy ez lesz.
Rob is pont rosszkor állít be, és ismét itt a félreértés :D
Jellemző rájuk.
De amiket Mike mondott?
Arra viszont nem számítottam, hogy miket agyaltak ki Camilleal.
De meg kell mondjam örülök, legyenek csak boldogok együtt és hagyják békén Krist meg Robot.
Bár a drága most ezt jól félreérti, asszem erre irtad, hogy nem egy nagy hanem kisebb bonyik lesznek?
te kis gonosz, azért ne kínozd őket soká, azt viszont naon nem akarom, hogy vége legyen :(

De mint minden egyszer ez is végetér.
De sebaj, tudunk még majd olvasni téged, a Fannival közös blogon, kíváncsian várjuk majd azt is.

Addig is, hajrá, a fejli mint mindig nagyon szuper lett, és várjuk mivel lepsz még meg minket, és persze mit tartogatsz még Robstennek is :)

Pusszantlak Lillum
♥ ♥ ♥

Bibi írta...

uhh ne mondd,hogy csak jövőhéten lesz friss...
addig nem lehet kibírni...:(
remélem Kris és Rob most mindent megbeszélnek...és nem pukkadozik Robci Mike miatt
:))
hááány rész is lesz még??
tudom,hogy írtad már csak elfelejtettem :D
háááthhhaa Kristen még teherbe esik ebben a néhány részben.......de jóóóó is lenne :PP
váárom nagyon a frisst!!

valtina írta...

Szia!
Uuuuurriiiissttenn nagyon jó lett.Nemm hiszem el , hogy igy lettt vége,de remélem minden jó lesz és nem lesz belölle nagy félreértés és bonyodalom.Nagyon várom a folytátást , ha lehet akkor minnél gyorsabban.:D Puszii :-)

Névtelen írta...

Szia!
aaaaaaaaaaa folytatást most rögtön könyörgöm :||| jujjj nagyon joooooooooooooooo:DDD vége a legjobb :P
ez is nagyon tetszett jol megirtad :P most aztán tényleg kivi leszek Robra..:DDD aztán várom már az új törit is *.* tudod melyiket..:P
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

Ó, Te Jó Ég!!!!
Én esküszöm, sokkot kaptam!!!
Mekkora egy zseni vagy Te Lilluci!!! :)
Ehhez aztán már tényleg tehetség kell!!!! KOMOLYAN!!!!
Annyira, de Annyira belemerültem az olvasásba, hogy szinte fájt, hogy vége lett!!! :(
Annyira tudtam, hogy Rob lesz a tapsikoló!!! :D
Jajj, Én úgy IMÁDLAK a Történeteddel együtt!!! :)
Remélem nem lesz Rob nagyon kiakadva, ha megtudja, hogy nem ő a gyerek apja...Na, jó, Mike-nak, azért kijárna egy ballegyenes! :D
Alig várom a folytatást!!!
Viszont, remélem azt tudod, hogy egy kis kínzó vagy!!!! Hát, hogy lehet pont itt abba hagyni???
Hmmm??? Nem hiszem el, hogy gy csomót kell még várnom arra, hogy a folytatást olvashassam!! :(
Pedig valahogy ki kell bírnom! :( Bizony az nagyon nehéz lesz, mert már most hiányérzetem van, pedig még csak pár perce fejeztem be a legfrissebb olvasását!
Jah, és nagyon IMÁDTAM az egész rész mellett még Kris reakcióját is!!! :) Mondjuk azt még jobban szeretném, ha lekeverne Camillanak egyet, bár szerintem erre elég kevés esély van, pláne így, hogy terhes az a dög...
Komolyan Lillucim! Már most lelki beteg vagyok, hogy nem olvashatom tovább!!! :)
Viszont nincs gond, mert a következő részig elütöm azzal az időt, hogy kigondolom, hogy milyen remek folytatással lepsz meg minket!!!
Azt hiszem talán egy picit úgy fogod írni, ahogy én gondoltam, mert eddig elég sokszor alakítottad már úgy a dolgokat, ahogy én is képzeltem!!!
Már megint mennyit írtam!? :S
De sebaj, Te szereted a hosszú komikat!!! Meg persze, ami ennél is fontosabb, hogy meg is érdemled őket!!! :)
Tényleg nagyon várom a folytatást!!! Meg persze Rob reakcióját, és azt ahogy Kris-el "kibékülnek" !!!
Hm, elolvadok, ha a folytatásra gondolok!!!
Te mindig a legjobbat adod Nekünk!!!
IMÁDTAM minden gyes szót ebben a fejezetben is!!! Nagyon GRATULÁLOK, és aztán remélem előbb, vagy utóbb (gondolom csak utóbb), de sikerül beléd egy kis önbizalmat erőltetnem!!! :
Remek rész volt ez is!!! :D
Millió puszi Neked Lillucim!!! :)
Kitti

Névtelen írta...

Amikor már azt hisszük, hogy minden jó lesz, valami mindig közbeszól!
Most éppen Rob volt az, aki rosszkor volt, rossz helyen!
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből!
Remélem Kris meg tudja magyarázni Robnak a dolgokat!
Nagyon jó fejezet lett, ismét!
Nagyon várom a kövit!!!!

MaryAnn

Névtelen írta...

Jajj, el is felejtettem leírni, hogy Rob nagyon helyes, hogy megvilágosodott, és átlátott Kris szavain!!! Tud ez a gyerek, ha akar!! :D
Már alig várom a folytatást, meg GRATULÁLOK még EZERSZER, ehhez a remekműhöz!!! :D
Bocsi, de megint Kitti voltam!
Csak muszáj volt leírnom, hogy nagyon örültem, hogy Robot nem tudta a szerelme félrevezetni...

Remélem az ital miatt nem tompult el túlságosan a bizalma Kris iránt!! :) Azt meg még jobban, hogy meghallgatja a dolgot, kioszt pár pofont (márcsak azért is,mert Krist is megbántotta Mike, őt pedig mindennél jobban szereti, és megtorlást érdemel az, aki őt bántja ) csak a miheztartás kedvéért!! :D
Annyira izgulok a folytatás miatt!! Remélem összejön Robnak egy baba, csak éppen a szerelmétől Kristől!!! :D Az mekkora lenne!!!
Bár minden jó, amit Te írsz, szóval a lényeg nem is az, mi lesz a folytatásban, hanem az, hogy már olvashassam/olvashassuk!!!
Puszillak újra!! :D
Kitti :)

Névtelen írta...

Szia Lilluci!

OMG!!! mi lesz még itt :S Fú, én lesokkoltam. Alig tudom valamit is írni. :) Nagyon jó lett ez a fejezet is. :)Hadd segítsek Kristennek, kérlek *-* Én majd lefogom Camillát xD Olyan jó lenne megnézni, ahogy Kris jól megtépi azt a ribancot. :S De most tényleg, mit képzel magáról? Ha Rob szeretné, akkor már rég elhagyta volna Kristen, vagy nem is jött volna vele össze. Az a nő egy ócska kis cafka (már bocsánat) :@
Már azt hittem, hogy soha sem jön rá, mármint Rob nem jön rá arra, hogy Kristen hazudott neki. :) Okos, ezért is imádom őt! :) csak törnie kellett azt a kis buksiát. :) De nem szeretem, ha szenved. :/ ÉS gondolom, hogy a következő fejezetbe sokat fog :/ (amiért kapsz) xD Na, ezt nem képzeltem volna Robról xD Elmondja egy idegennek a problémáit, jéééé :P De azért van benne valami. :) Azért néha az idegenekben jobban meg lehet bízni, mivel nem hátorgatja fel ezeket neked, ha egyszer találkozol fele. Főleg ha ittas állapotban van xD De tényleg perverz az a pasi xD Viszont jó tanácsokkal látja el Robot. :P
Ó, hogy menne a rohadt életbe, az a buzi Mike! Még hogy ő kéri számon Kristen :S Menne a búbánatba. Viszont örülök neki, hogy elmondta az igazságot. :D De, hogy az a tervezgetés :S És el is hitte Mike Camillának, ugye ez csak vicc :S ÁÁÁ, kikészít az a két barom személy :S És még sajnáltatja is magát?! Menjen a pokolba az a szarházi alak :S Még jó, hogy Kristen nem hisz neki. :)
ÉS a vége :S Ugye tudod, hogy ezekkel a függővégekkel a sírba tudsz vinni xD Már nagyon várom a következő fejezetet és sajnálom, hogy scak jövő héten hétvége felé tudom elolvasni őket :( Jaj, nagyon fog hiányozni, de főleg TE (L)Na, de majd fogok oda is írni komit :P
Szeretlek (L)(L)(L)(L)

Millió puszi: Beus(od)

zeno írta...

Aranyos volt a kricsmis jelenet!Spicces Rob és részeg haverja,aki rendbeteszi Rob barátunk szívügyeit...Krisnek meg tök igaza volt,nagyon megérdemelte Mike,Camillával nagyon csúnya játékot játszanak...és persze,naná hogy az elváló ölelés pillnatában kell elázott Robnak rájuk nyitni,a lehető legfélreérthetőbb szituban,és gyanítom minden féltékenysége kitör belőle...